مزو ژل جالپرو چیست؟

مزو ژل جالپرو (وزن مولکولی بالا) یک محلول قابل جذب و استریل تزریقی است که به عنوان یک بیورویتالایزر پوستی عمل می کند. ممکن است به عنوان درمانی برای فرورفتگی های پوستی و همچنین هرگونه نقص ناشی از جای زخم استفاده شود.

این محلول که توسط Professional Derma SA ساخته شده است، از جایگزینی موقت حجم و بازیابی حالت ارتجاعی با افزایش رشد بافت نرم پشتیبانی می کند. علاوه بر این، ممکن است به عنوان روان کننده بافت برای به حداقل رساندن چین و چروک و خطوط ریز، یا به عنوان کمکی در سایر درمان های شیمیایی یا فیزیکی (از جمله درم ابریژن، درمان های لیزری یا لایه برداری) استفاده شود.

مزو ژل جالپرو ممکن است برای اصلاح عیوب پوستی خفیف تا متوسط ​​استفاده شود و به ویژه برای نواحی دکلته و گردن نشان داده شده است. از اسید هیالورونیک به شکل هیالورونات سدیم و همچنین اسیدهای آمینه مانند گلیسین، ال-لوسین، ال-پرولین و ال-لیزین HCL ساخته شده است.

هر بسته مزو ژل جالپرو همراه با 1 سرنگ شیشه ای 1.5 میلی لیتری یکبار مصرف که حاوی 20 میلی گرم هیالورونات سدیم و همچنین بطری شیشه ای 1-1 میلی لیتری است که حاوی 80 میلی گرم محلول اسید آمینه استریل است. سوزن ها باید جداگانه تهیه شوند و ممکن است بر اساس ترجیحات و تکنیک پزشک انتخاب شوند.

مزو ژل جالپرو از چه چیزی ساخته شده است؟

مزو ژل جالپرو یک محلول تزریقی شفاف ساخته شده از اسید هیالورونیک به شکل هیالورونات سدیم است. علاوه بر این، حاوی بسیاری از اسیدهای آمینه، از جمله گلیسین، ال-لوسین، ال-پرولین و ال-لیزین HCL است.

هیالورونات سدیم موجود در این محلول مشابه اسید هیالورونیک طبیعی تولید شده در بدن است. پس از تزریق، فورا به بازگرداندن حجم از دست رفته در پوست بیمار کمک می کند، در حالی که چین های صورت، زخم ها و چین و چروک ها را کاهش می دهد و از لایه های پوشاننده پوست پشتیبانی می کند. اسیدهای آمینه تولید کلاژن و رشد سلول های پوست را تشویق می کنند و استحکام، خاصیت ارتجاعی، رنگ و ضخامت پوست را بهبود می بخشند.

این محصول با چه چیزی عرضه می شود؟

هر بسته مزو ژل جالپرو شامل:

 

1 سرنگ 1.5 میلی لیتری از قبل پر شده؛

بطری 1-1 میلی لیتر؛

و 1 عدد درج بسته.

مزو ژل جالپرو برای چه کاری استفاده می شود؟

مزو ژل جالپرو خواص قوی تحریک کننده کلاژن اسیدهای آمینه را با خاصیت حجم دهنده و آبرسانی اسید هیالورونیک ترکیب می کند. با این کار، ظاهر چین و چروک ها و جای زخم ها را بهبود می بخشد، اولین علائم پیری را متوقف یا معکوس می کند و آسیب های محیطی را برای ایجاد ظاهری جوان تر و سالم تر ترمیم می کند.

این پرکننده تزریقی برای اصلاح چین و چروک‌ها و چین‌های صورت عمل می‌کند و همچنین پوست پیر بیمار شما را احیا و آبرسانی می‌کند. می‌توانید این محلول را به صورت، گردن، دکلته، دست‌ها، زیر بغل، قسمت داخلی ران، ناحیه زانو و شکم بیمار تزریق کنید.

مزو ژل جالپرو برای بیمارانی با پوست کم آب، خشک، پیر و آسیب دیده مناسب است و برای احیا و آبرسانی مجدد این اندام کار می کند.

این فیلر پوستی چگونه کار می کند؟

مزو ژل جالپرو به طور خاص با ترکیبی هوشمند از اسیدهای آمینه فرموله شده است. پرکننده یک بیورویتالایزر پوستی است که برای اصلاح فرورفتگی های عمیق پوست ایجاد شده در اثر اسکار و فرآیند پیری کار می کند.

این پرکننده برای تغذیه بافت های همبند واقع در زیر پوست، که به عنوان فیبروبلاست شناخته می شوند، عمل می کند. این فیبروبلاست ها جزء اصلی تولید کننده کلاژن پوست هستند و نیروگاه های پشت بافت و کشسانی پوست هستند. در نتیجه فرآیند پیری – یا آسیب های محیطی یا انتخاب سبک زندگی – فعالیت این فیبروبلاست ها کاهش می یابد و پوست را چروکیده و افتادگی می کند. اسیدهای آمینه موجود در این محلول، فیبروبلاست‌ها را وادار به فعال شدن می‌کند و پوستی جوان‌تر را برای بیماران فراهم می‌کند – بدون نیاز به جراحی.

چگونه مزو ژل جالپرو را تزریق کنیم؟

فقط پزشکان دارای گواهی که در زمینه پزشکی زیبایی آموزش دیده اند باید مزو ژل جالپرو را تجویز کنند. این امر باعث جلوگیری از هرگونه عارضه ناخواسته در حین و پس از تزریق می شود.

با مزو ژل جالپرو، پزشکان ممکن است روش تزریق را به صلاحدید خود انتخاب کنند. تکنیک‌های شبکه‌ای، فن‌شکل، خطی و ترکیبی برای این محلول تزریقی مؤثر بوده‌اند. برای بهبود راحتی بیمار، یک بی حس کننده موضعی نیز ممکن است تجویز شود. برای کاهش سوزش پس از تزریق، 0.5-1 میلی لیتر پروکائین 2٪ ممکن است استفاده شود.

برای تجویز مزو ژل جالپرو، سوزن را در امتداد چین و چروک فرو کنید، محصول را رها کنید و سپس به تدریج سوزن را از روی پوست بیرون بکشید. پس از تزریق، یک ماساژ سبک انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که ژل به درستی در امتداد بافت های اطراف پخش شده است.

پس از درمان، بیماران ممکن است کاهش خطوط عمیق و چین و چروک را مشاهده کنند. لطفا توجه داشته باشید که این فیلر ممکن است با سایر فیلرهای پوستی ترکیب شود تا اثرات آن را تقویت و گسترش دهد.