مزایا و معایب کرمهای لایهبردار و پیلینگ

این روند، سرعت نوسازی پوست و همچنین ساخت کلاژن و الاستین را افزایش می دهد و در نتیجه سبب کاهش چین و چروک های پوست می گردد. لایه بردار ایچون بیوتی محصولی با فرمولاسیون کاملا طبیعی و سرشار از عصاره غنی چای سبز بوده که با نفوذ به پوست صورت و بدن است که باعث سفیدی و درخشانی پوست می شود و با تحریک و تسریع متابولیسم سلولی، باعث تقویت و استحکام سلول های ضعیف پوستی می شود این محصول تمامی آلودگی های پوست را از بین می برده و باعث جوانسازی و سفیدی پوست و همچنین باز کردن منافذ باز پوست می شود که تعدیل چربی پوست و کاهش جوش را به دنبال دارد.

کرم آلفا هیدروکسی اسید با نفوذپذیری بالا به داخل لایه ی شاخی نفوذ می کند و با سست کردن اتصالات بین سلولی، سبب جدا شدن سلول های کهنه از سطح پوست می شود. کرم شب لایه بردار اورین بیوتک نتیجه زحمات این تکنولوژی می باشد که لایه برداری بسیار ملایم باعث پاکسازی پوست و حذف سلول های مرده پوست می شود. یکی از محصولات این کمپانی اسکراب صورت با عصاره گردو، بادام و عسل است. برای تمیز کردن روزانه پوستشان بهترین راه استفاده از یک اسکراب متناسب با پوستشان است. مشورت با پزشک متخصص همیشه بهترین گزینه برای درمان مشکلات پوستی یا یافتن راهکارهایی برای زیبا و سالمتر شدن است.

حال شما را با بهترین اسکراب های ایرانی آشنا میکنیم. یکی از محصولات این کمپانی اسکراب صورت با عصاره شکلات و مخلوط انواع توت است. روش هایی که برای این منظور استفاده می شوند شامل دو روش مکانیکی و شیمیایی هستند. برای پوست نرمال هم کر های لایه برداری که برای پوست چرب مناسبن، توصیه میشه، اما با تعدا دفعات کمتر (2 با در هفته). به این کار پاکسازی پوست نیز گفته می شود که توسط این عمل یک لایه سطحی از سلولهای مرده پوست برداشته می شود.

این کرم مخصوص استفاده در شب می باشد و تاثیر بسزایی در از بین بردن لک و آکنه دارد.این محصول با خاصیت روشن کنندگی خود سبب بهبود اسکار آکنه میگردد و با تحریک سنتز کلاژن و الاستین پوست سبب کاهش چین و چروک های پوستی میگردد. آلفاهیدروکسی اسیدهای گوناگون به همراه ویتامین A موجود در این کرم پوسته ریزی سلول های مرده پوست و نیز رشد سلول های جدید را تحریک کرده و با صاف کردن چین و چروک های ریز پوست و کاستن از شدت ضایعات هایپرپیگمانته به پوست نمایی صاف، درخشان و روشن تر می بخشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کرم لایه بردار درمالیفت وب سایت خود باشید.