مزایا و معایب وکیل بودن چیست

در صنعت و حرفه ای که همچنان در حال افزایش محبوبیت است، آیا به اندازه کافی با انگیزه و مصمم هستید که برای هر مورد مبارزه کنید؟ خوب و بد را در نظر بگیرید و واقعاً ساعت های تمرین و کار را برای آن بگذارید؟

در نهایت، کار یک وکیل گسترده و متنوع است و زمانی درست است که در این حرفه می گوییم هر روز متفاوت است.

با این حال، قبل از تصمیم گیری، مزایا و معایب آووکادو را بررسی کنید.

مزایای وکیل شدن

شغل مورد احترام نقش یک وکیل در بریتانیا بسیار ارزشمند و قابل احترام است، و همچنین می تواند برای دستیابی به نتیجه مثبت برای مشتری یا جامعه شما بسیار مفید باشد.

پیشرفت شغلی عالی به عنوان بخشی از قانون، انواع مختلفی از شرکت های حقوقی برای کار وجود دارد، وکلای خانواده و متخصصان جرایم شهری یا طلاق. همچنین حوزه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها تخصص داشته باشید، و چالش‌های مداوم همیشه شما را با چشم‌اندازهای شغلی هیجان‌انگیز پیش می‌برد.

کار متنوع است. شما می توانید در همه جنبه های زندگی مشارکت داشته باشید و این فرصت را داشته باشید که روی مجموعه های متنوع و متنوعی از موارد کار کنید.

شما همچنین می توانید ویژگی های یک وکیل کارکشته را اینجا بخوانید

کار گروهی. در شرکت های حقوقی، شما به عنوان بخشی از یک تیم با حمایت همکاران، منشی های حقوقی، حقوقی ها و غیره کار خواهید کرد. در خدمت شما. (کار تیمی و مهارت های افراد برای یک محیط مثبت تیمی مانند کار مشاوره حقوقی رایگان ضروری است).

از نظر مالی سودمند است. حقوق اولیه برای یک وکیل واجد شرایط می تواند از 25 تا 40000 پوند در شرکت های کوچک تا متوسط ​​متغیر باشد. از 58 پوند تا 80000 پوند در شرکت های بزرگ تجاری و شهری و برای شرکای شرکت های حقوقی، حقوق می تواند تا 100000 پوند باشد.

شما می توانید به عنوان یک وکیل کار کنید. درست مانند وکلا، یک وکیل حق دارد از موکلان در دادگاه وکالت کند (به شرطی که آنها آموزش دفاعی داشته باشند)، به این معنی که شما می توانید بهترین ها را در هر دو دنیا داشته باشید و به عنوان یک وکیل بدون بی ثباتی مرتبط با وکالت، کار دفاعی را انجام دهید.

شما این امکان را دارید که خودتان نصب کنید. پس از کسب صلاحیت و کسب تجربه مورد نیاز، اگر این جاه طلبی اصلی شما باشد، هیچ چیز نمی تواند شما را از راه اندازی کسب و کارتان باز دارد.

شما به چالش کشیده شده اید. با موارد پیچیده، موارد در حال تحول و غیره. هر روز متفاوت است. حل مسئله، استراتژی، و تقویت مفروضات همگی از مهارت های کلیدی یک وکیل خوب خواهند بود.

شما می توانید برای امرار معاش بحث کنید. اگر از چالش بحث سالم لذت می برید، سیستم دادگاه ممکن است مسیر شغلی مناسبی برای شما باشد.

مهارت های قابل انتقال را توسعه دهید. مهارت هایی که از طریق تجربه تحصیلی خود به دست می آورید می تواند به چندین حرفه دیگر مانند مشاوره حقوقی، انتشارات، مدیریت، بانکداری، فناوری و غیره منتقل شود!

معایب وکیل شدن

رقابتی. با توجه به محبوبیت این حرفه، رقابت برای گرفتن قرارداد آموزشی در یک موسسه حقوقی بسیار شدید است. امروزه تعداد دانشجویان رشته حقوق فارغ التحصیلان حقوق بیشتر از قراردادهای آموزشی موجود است و این امر باعث می شود که وقت آنها در دانشگاه بیهوده باشد مگر اینکه بتوان برای واجد شرایط بودن به عنوان وکیل دوره آموزشی انجام داد.

قراردادهای آموزشی همیشه کار را تضمین نمی کند. در برخی از موسسات رایج است که تنها تعداد کمی از کارآموزان پس از اتمام قرارداد خود ابقا می شوند، به این معنی که برای برخی دیگر به دنبال موسسات حقوقی دیگری برای عضویت هستند!

ساعات کار طولانی. بسته به اندازه و محل کسب و کار، ساعات کار بسیار متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، وکیلی که در شهر در زمینه حقوق شرکت کار می کند، احتمالاً بیشتر از کسی که صرفاً بر انتقال یا آسیب شخصی تمرکز می کند، کار می کند. همچنین گزارش شده است که اکثر وکلا بیش از 50 ساعت در هفته کار خواهند کرد.

وکیل بودن استرس زا است. با ساعات طولانی، بازار کار رقابتی، و همچنین طیف متنوعی از مشتریان، نقش یک وکیل گاهی اوقات می تواند بسیار استرس زا باشد. متأسفانه در این نقش شما همیشه با ضرب‌الاجل‌ها و فشارهای صورت‌حساب و خواسته‌های خشن مشتری مواجه خواهید بود و مجموع این عوامل می‌تواند منجر به افسردگی، اضطراب و سایر مسائل سلامت روان شود.

دانشکده حقوق ارزان نیست، و پرداخت وام های دانشجویی می تواند فلج کننده باشد، به خصوص برای فارغ التحصیلان جدید و ساکنان خارج از شهر.

شما نمی توانید مشتریان خود را انتخاب کنید. این یک واقعیت است که شما همه مشتریان خود را دوست نخواهید داشت، اما باید هر یک را به بیشترین توانایی خود برای حفظ شهرت خود معرفی کنید.

هیچ کس نگفت وکیل بودن به منزله قدم زدن در پارک است. به همین دلیل است که دانستن مزایا و معایب وکیل شدن ضروری است، بنابراین با چشمان باز وارد حرفه انتخابی خود شوید.