مربی بولینگ هند بمبئی ، شین باند ، گفت: “هیچ تیمی نمی خواهد با ما رقابت کند”


مدافع عنوان قهرمانی هند بمبئی (MI) پس از پایان مرحله گروهی به عنوان برترین های جدول ، برتری خود را در لیگ برتر هندوستان (IPL) حفظ کرده است. تیم تحت هدایت روهیت شارما عملکرد خیره کننده ای را با دو توپ و توپ انجام داده است. بولرز جاسپریت بومرا و ترنت بولت هر دو در لیست پنج برنده برتر ویکت در IPL در حال انجام هستند. علاوه بر این ، کوینتون دی کاک ، ایشان کیشان و سوریاکومار یداو بیش از 400 دوش برای سرخپوستان بمبئی در IPL در حال انجام به دست آورده اند.

اخبار

با این حال ، تیم باید سه شنبه یک شکست برابر Sunrisers Hyderabad را چشید. کیونر پولارد در حالی که مجموع قابل احترام بمبئی را در اختیار داشت ، 41 ضربه 25 توپ را از بین برد. مربی بولینگ ، شین باند ، فکر می کند که پولارد که چوب می زند یکی از نکاتی است که می توانند از بازی بگیرند.

وی همچنین گفت MI بسیار قدرتمند است و هیچ تیم دیگری نمی خواهد مقابل آنها بازی کند

باند در یک مطبوعات مجازی گفت: “شما نمی خواهید که خفاش های خسته کننده را ببینید و بالاترین درجه ما در حال اجرا است که دویدن های بزرگی را اجرا می کند. من فکر می کنم پاداش از نظر ضربه این است که کیونر پولارد با 20 توپ روبرو شده و آن را خراب کرده است.” کنفرانس.

“بنابراین او را برای حضور در فینال شرایط بسیار خوبی قرار می دهد. من فکر می کنم ترکیب تیم ما به اندازه هر تیم دیگری در مسابقات خوب است.

“صف بولینگ ما نیز به اندازه هر کسی در مسابقات خوب است و من فکر می کنم ما تیمی هستیم که هیچ کس واقعاً نمی خواهد بازی کند زیرا آنها می دانند که ما خوب بازی می کنیم و می توانیم لطمه ای هم بزنیم. ما بازی های سختی را بردیم و این باعث می شود تفاوت بزرگ. “

SRH هندی های بمبئی را با 10 ویکت شکست داد. با این برد ، SRH به پلی آف راه یافت و تیم با 14 امتیاز در رده سوم جدول امتیازات قرار گرفت.

SRH قادر به دستیابی به موفقیت نبود زیرا SRH هدف را با 17 توپ دنبال کرد.

باند گفت: “بدیهی است كه ما خوب بازی نكردیم اما یكی از روزهایی بود كه می دانستیم صلاحیت كرده ایم بنابراین بازی هیچ تاثیری در مسابقات ما نداشت.”

“من فکر می کنم همه از آنچه در انتظار ما است چالش مقابل پایتخت های دهلی هیجان زده هستیم و ما منتظر آن هستیم.”

باند همچنین دلیل استراحت بولت و بومرا قبل از بازی نهایی لیگ را توضیح داد.

وی گفت: “شما باید به SRH اعتبار دهید كه آنها به طور واضح برای یك بازی بردنی آماده بودند. آنها بازی های زیبایی انجام دادند اما شما باید در بلند مدت فكر كنید.”

“ما برنامه بسیار شلوغی داشتیم و وسایل پشت سر هم را پشت سر می گذاشتیم و سپس آنقدر سفر می کردیم که به بولت و بومرا استراحت دهیم.

تبلیغ شده

وی افزود: “و من فکر می کنم هر دو پسر ما از بقیه لذت بردند و ما اکنون تیم بولینگ خود را داریم و همه یک بازی انجام داده اند بنابراین ما را در موقعیت خوبی قرار می دهد.”

MI پنجشنبه در Delivery Delhi در پایتخت Delhi بازی خواهد کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله