محمد شامی بعد از مسابقه کنایه می زند: “من در گجرات هستم، غذایی را که دوست دارم دریافت نمی کنم اما…”

محمد شامی در مراسم معرفی پس از بازی© BCCI/Sportzpics

گجرات تایتانز یک نمایش درخشان و همه جانبه دیگر را در لیگ برتر هند (IPL) 2023 برگزار کرد و سان رایزرز حیدرآباد را با 34 ران شکست داد تا روز دوشنبه در پلی آف حضور پیدا کند. در حالی که شوبمن گیل با خفاش می درخشید و یک قرن به ثمر رساند، محمد شامی ارقام خیره کننده 4/20 را تولید کرد که همچنین به او اجازه داد تا صاحب کلاه بنفش شود (به برترین ویکت گیر داده می شود). هنگامی که راوی شاستری سرمربی سابق هند از شامی در مورد راز رژیم غذایی پشت عملکردش سوال شد، این بازیکن کهنه کار پاسخی گستاخانه داد که همه را دچار اختلاف کرد.

شاستری از شامی درباره نوع غذایی که می خورد، با توجه به اینکه چگونه این بازیکن کهنه کار، حتی در روزهای اوج تابستان، عملکرد قوی تری دارد، پرسید.

راوی شاستری:بگو چه غذایی میخوری؟ شما حتی قوی تر می شوید. یک ماه و نیم می گذرد، دما در حال افزایش است اما شما حتی با سرعت های بالاتری می دوید.

محمد شامی:“Gujarat mein Hun, mera khaana nahi milega na. لکین غذای گجراتی لذت بردن از kar raha hun (من در گجرات هستم. غذای خود را اینجا نمی گیرم. اما با این وجود از غذای گجراتی لذت می برم.)”

شامی در حالی که به سوال شاستری پاسخ می‌داد، لبخندی بی‌پروا بر لب داشت، او نیز با شنیدن صحبت‌های دریانورد تایتان گجرات شروع به خنده کرد.

شامی در مراسم معرفی پس از بازی به چند موضوع دیگر نیز پرداخت. سرعتی ارشد از هم تیمی خود موهیت شارما که 4 ویکت نیز در این مسابقه به دست آورد تمجید کرد.

“من روی نقاط قوت خود تمرکز می کردم و سعی می کردم آن را محکم نگه دارم. همیشه سعی می کنم در مناطق خوب توپ بزنم. درست مانند بازی مقابل دهلی، توپ از روی عرشه حرکت می کرد. داشتن ضربان ساز مانند موهیت شارما در بازی بسیار خوب است. اورهای میانی که از تغییرات هوشمندانه استفاده می کنند.”

تایتان ها ممکن است تصمیم بگیرند در بازی بعدی مقابل رویال چلنجرز بنگلور به چند بازیکن کلیدی استراحت دهند که در این مرحله از مسابقات در شرایطی هستند که باید برنده شوند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله