محمد سراج، فیل سالت هچت را با ژست درخشان پس از مسابقه دفن می کند

دهلی کپیتالز سومین برد خود در IPL 2023 را در روز شنبه پس از شکست راحت رویال چلنجرز بنگلور با هفت ویکت به ثبت رساند. RCB با انتخاب اولین ضربه زدن، مجموع 181/4 را در 20 اور با Virat Kohli و Mahipal Lomror به ترتیب 55 و 54 راند. بعداً، پس از اینکه فیل سالت یک ضربه درخشان از 87 توپ از 45 توپ را به نمایش گذاشت، دی سی با 20 توپ به تعقیب هدف پایان داد. جدای از چنین اقدام پرامتیاز، طرفداران همچنین شاهد یک لحظه داغ بودند که در آن محمد سراج، پیسر RCB، در حین تعقیب و گریز DC خونسردی خود را در Salt از دست داد.

با این حال، هر دو بازیکن پس از پایان مسابقه، روحیه ورزشی خود را نشان دادند و تمام اختلافات را برطرف کردند. در عکسی که دی سی در توییتر به اشتراک گذاشته است، سراج و سالت هر دو یکدیگر را در آغوش گرفته بودند.

این تصویر به زودی در رسانه های اجتماعی منتشر شد، زیرا هواداران با دیدن چنین حرکت صمیمانه ای از سوی هر دو بازیکن تحت تأثیر قرار گرفتند.

در صحبت کردن در مورد این حادثه، نمک به سراج برای سه مرز در یورتمه سواری برخورد کرده بود، که دو نفر از آنها تمام مسافت را طی کردند. سراج برای اینکه به عقب برگردد، یک تحویل کوتاه به سالت زد که خفاش را به سمت آن پرتاب کرد، فقط برای اینکه داور آن را واید نامید.

سراج از این تصمیم راضی نبود چون به نمک نزدیک شد و به انگلیسی لقب داد. کاپیتان دی سی دیوید وارنر سعی کرد به عنوان یک صلح طلب عمل کند، اما سراج نیز همین رفتار را با او کرد. همچنین دیده شد که ضربان‌دار حرکاتی انجام می‌دهد و از نمک می‌خواهد ساکت بماند.

پس از آمدن به مسابقه، دیوید وارنر یک توپ 14 توپی 22 به ثمر رساند در حالی که سالت با 87 توپ عالی 45 توپ را رهبری کرد.

دهلی کاپیتالز با این برد یک مقام در جدول امتیازی کسب کرد و از دهم به نهم رسید. اما، تا آنجایی که به مرحله پلی آف مربوط می شود، این معادله هنوز بسیار کج است، اگرچه غیرممکن نیست.

موضوعات ذکر شده در این مقاله