“ما هر دو با سرعت 100 کیلومتر در ساعت رانندگی می کردیم”: تشبیه جالب هاردیک پاندیا در مورد پیروزی گجرات تایتان در IPL 2023

گجرات تایتانز در IPL 2023 لاکنو سوپر جاینتز را شکست داد© BCCI

شوبمن گیل، خمیر آغازین گجرات تایتانز، مشتاق است از تجربه “خارجی” رایدیمن ساها در IPL در حال انجام، با ویکت بان کهنه کار در این نسخه، از رگه ای غنی از فرم لذت ببرد. ساها در فرم درخشانی برای GT بوده است، زیرا او توپ 43 را به 81 زد و همراه با گیل (94 از 51) 142 ران را در زمان سریع برای ویکت افتتاحیه به اشتراک گذاشت تا مدافع عنوان قهرمانی یک برد راحت 56 ران مقابل لاکنو سوپر جاینتز را به ارمغان آورد. اینجا یکشنبه هر دو گیل به نظر می‌رسیدند که قرن‌های IPL مربوطه خود را بالا ببرند، اما کوتاهی کردند. شراکت این دو شش ران کمتر از بهترین شراکت برای هر ویکت در این فصل برای هر طرف بود. در واقع، ارتباط 142 دونی بین گیل و ساها بهترین جایگاه برای هر ویکت برای GT در تاریخ دو ساله آنها بود.

گیل پس از بازی گفت: “فقط برای اینکه بتوانم تجربه او (ساها) را به اشتراک بگذارم، در هنگام لغزش در کنار او می ایستم، با روشی که او ادامه می دهد فوق العاده است. او از اولین فصل IPL بازی می کند.”

“من در چند اور اول کار زیادی انجام ندادم، اما مهم است که از کاری که شریک شما انجام می دهد غافل نشوید. من در دو مسابقه گذشته شش ضرب نکرده بودم و امروز چند ضربه زدم، همیشه نگه می دارم. او افزود که روی مهارت هایم کار می کنم. هاردیک پاندیا، کاپیتان GT گفت که بازی برای مدت طولانی در تعادل بود. “نحوه بازی بعد از آن (گرفتن رشید) تغییر کرد، در یک نقطه من فکر کردم که بازی برابر استیون است و آن گرفتن در حال تغییر مسابقه است. او با اشاره به شکار خیره کننده رشید خان برای اخراج کایل مایرز گفت.

این اولین موقعیت در IPL در روز یکشنبه بود که دو برادر در قالب هاردیک و کاپیتان LSG Krunal Pandya تیم مربوطه خود را رهبری می کردند.

با این حال، کرونال پذیرفت که تیمش به GT اجازه داد تا با دویدن های بسیار زیاد روی تخته بازی فرار کند.

“ما در اولین اینینگ دوش های زیادی دادیم. وقتی 227 می شود، باید هر بار به سختی پیش بروید. سطح بازی واقعاً خوب بود. ضربه گیرها گفتند که ویکت خوبی برای ضربه زدن است. اگر آنها را به 200-210 محدود کرده بودیم.” ما یک شانس داشتیم.»

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله