«ما نمی‌توانیم این‌قدر شلخته باشیم»: ارزیابی وحشیانه KKR نیتیش رانا پس از شکست گجرات تایتان در IPL 2023

نیتیش رانا، کاپیتان کلکته نایت رایدرز به شدت از تیم خود انتقاد کرد و از عدم همکاری در جریان شکست مقابل گجرات تایتانز در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز شنبه ابراز تاسف کرد. رحمان الله قرباز با 81 انفجاری در فرم درخشانی بود، اما سایر ضربات نتوانستند ضربه های بزرگی را انجام دهند و در نتیجه، KKR 10-20 ران از مجموع رقابتی عقب افتاد. رعنا گفت که طرف او “درخت” است و خاطرنشان کرد که آنها باید “در این لحظات کوچک خوب عمل کنند”.

فکر می‌کنم 20 تا 25 ران کوتاه بودیم، در مقابل تیم‌های برتر، نمی‌توانیم اینقدر شلخته باشیم. به جز قرباز و راسل، هیچ کس دیگری از جمله من گلزنی نکردیم. اگر در اوورهای میانی همکاری خوبی داشتیم، می توانستیم بهتر عمل کنیم. در بازی‌های مهم و در برابر حریفان برتر، باید تمام اصول اولیه را در هر سه بخش بازی به خوبی انجام دهید. ضربه زدن امروز خوب بود، اما ما خوب کاسه نکردیم. رعنا در نشست خبری پس از بازی گفت: باید در لحظات کوچک خوب کار کرد، طبق برنامه بازی کرد و اصول اولیه را به خوبی انجام داد.

KKR که توسط GT اول شد، در مجموع 179/7 در 20 اور خود را به دست آورد. ویکت‌ها همچنان برای KKR سقوط می‌کردند، اما رحمان‌الله قرباز با یک ضربه انفجاری 81 ران در 39 توپ، که شامل پنج چهار و هفت شش توپ بود، انتهای دیگر را ثابت نگه داشت. در پایان، یک نمایش جالب از آندره راسل (34 توپ از 19 توپ، با دو توپ چهار و سه شش) KKR را به یک امتیاز رقابتی سوق داد.

محمد شامی با کسب امتیاز 3/33 در چهار اوور خود، انتخاب بولورهای GT بود. جاشوا لیتل (25/2) و نور احمد (21/2) نیز طلسم های چهار اور اقتصادی را ارائه کردند.

با این حال، آن روز برای رشید یک روز تعطیل بود زیرا او 54 ران را در چهار اور بدون هیچ ویکتی با نرخ اقتصادی 13.50 انجام داد.

در تعقیب و گریز 180، شوبمن گیل خیلی خوب شروع کرد. او ناک 49 را در 35 توپ، متشکل از هشت توپ، بازی کرد. او توسط کاپیتان هاردیک پاندیا، که 26 توپ از 20 توپ به ثمر رساند، با دو توپ چهار و شش به ثمر رساند و در جایگاه 50 دوانی برای ویکت دوم قرار گرفت، به خوبی حمایت شد. پس از اخراج هر دو، GT در 11.2 اور به 93/3 کاهش یافت.

دوتایی ویجی شانکار (51* در 24 توپ، با دو توپ چهار و پنج شش) و دیوید میلر (32 * در 18 توپ با دو توپ چهار و دو شش) به GT کمک کردند تا با 13 توپ مانده به پایان، پیروزی هفت ویکتی را ثبت کنند.

سونیل نارین، هارشیت رانا و آندره راسل هر کدام یک ویکت گرفتند.

جاشوا لیتل به دلیل طلسم 2/25 به عنوان “بازیکن مسابقه” انتخاب شد.

با این برد GT با 12 امتیاز با کسب 6 پیروزی از هشت مسابقه، صدرنشین جدید جدول است. KKR با سه برد و شش باخت در رده هفتم قرار دارد.

(با ورودی های ANI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله