“ما معتقدیم MS Dhoni قصد دارد…”: مدیر عامل CSK بیانیه ای در مورد آینده کاپیتان صادر می کند

در حالی که چنای سوپر کینگز آخرین بازی تیم را در Chepauk در مرحله لیگ لیگ برتر هند (IPL) 2023 به پایان رساند، MS Dhoni یک دور افتخار ویژه انجام داد تا از همه طرفداران برای حمایت مداوم آنها تشکر کند. این اقدام کاپیتان CSK نیز باعث شد که بسیاری از خود بپرسند که آیا این راهی برای خداحافظی Dhoni با هواداران خانگی خود است یا خیر. با این حال، تا آنجا که به مدیر عامل CSK، کاسی ویسواناتان مربوط می شود، اعتقاد بر این است که Dhoni قرار است فراتر از این فصل بازی کند.

کاسی کاسی ویسواناتان، مدیر عامل CSK، در ویدئویی که توسط این فرنچایز ارسال شده است، گفت: “ما معتقدیم که MS Dhoni قرار است فصل آینده نیز بازی کند، بنابراین امیدوارم که طرفداران مانند هر بار (ترجمه از تامیل) از ما حمایت کنند.”

در حالی که Dhoni مانند همیشه در پشت استامپ ها و به عنوان یک کاپیتان تأثیرگذار بوده است، نقش او به عنوان یک ضرب دستخوش تحول بزرگی شده است. این بازیکن 41 ساله در این فصل در جایگاه شماره 8 قرار گرفته است و تنها تعداد کمی از آنها را تحویل داده است و به دنبال اعزام بیشتر آنها به خارج از پارک است.

اما، او همچنین با چند مصدومیت جزئی دست و پنجه نرم کرده است که باعث گمانه زنی ها در مورد آمادگی او برای ادامه فصل آینده شده است. از این رو، سخنان کاسی کاملاً امیدوارکننده است.

پس از باخت CSK در مقابل KKR، Dhoni گفت که این شبنم بود که بازی را به نفع مردان Nitish Rana کرد.

“یکی از آن روزهایی که ابتدا توپ پرتاب و ضربه را برنده می‌شوید و لحظه‌ای که اولین توپ در اینینگ دوم زده می‌شود، متوجه می‌شوید که یک ویکت 180 است. اول ضربه زدن فکر نمی‌کنم بتوانیم به عدد 180 برسیم. من دونی پس از بازی گفت: اگر اینینگ های اول را با اینینگ های دوم مقایسه کنید، در اینینگ های اول خرید خیلی بیشتری برای اسپینرها انجام شد و این چیزی است که واقعاً به ما کمک کرد.

“(نمی توان کسی را به خاطر باخت سرزنش کرد) بله، فکر می کنم. متوجه می‌شوید که در اینینگ دوم شبنمی وجود ندارد، تعقیب 150 نفر مقابل اسپینرهای آن‌ها نیز می‌توانست سخت باشد. بنابراین ما واقعاً نمی‌توانیم هیچ بازیکن یا بازیکنی را برای این باخت مقصر بدانیم. آنها تمام تلاش خود را کردند، اما شرایط تأثیر زیادی روی بازی داشت. کاپیتان نتیجه گرفت.

در آستانه صعود به مرحله پلی آف، CSK هنوز برای اطمینان از حضور خود در دور بعدی به برد نیاز دارد. آنها در مرحله بعدی در لیگ فصل خود به مصاف پایتخت دهلی می روند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله