“ما دیوانه هستیم…”: تمجید نهایی هاردیک پاندیا برای ستاره سابق هند که به او در موفقیت در گجرات تایتانز کمک کرد

تصویر فایل کاپیتان جی تی هاردیک پاندیا© BCCI/IPL

هاردیک پاندیا به عنوان کاپیتان گجرات تایتان نیرویی است که می توان با او در نظر گرفت. پاندیا با رهبری تیم در اولین IPL خود در سال 2022، با کمال رهبری تیمش را به عنوان قهرمانی رساند. در IPL 2023 نیز، GT یکی از تیم های بهتری بوده است که مرتباً برای کسب مقام اول در رقابت بوده اند. قبل از بازی مقابل کلکته نایت رایدرز، پاندیا نشان داد که چگونه به عنوان کاپیتان GT موفق شد. پاندیا گفت: “یکی که در رشد من بسیار مهم بوده، اشو بهای (آشیش نهرا – مربی GT) است. ما آدم های دیوانه ای هستیم. ما افراد کمی متفاوت هستیم اما حس بازی یکسان است. او به خوبی من را راهنمایی کرده است.” در تعامل با رابین اوتاپا در جیو سینما.

سونیل گاواسکار، بازیکن سابق کریکت هند، بسیار تحت تأثیر شیوه هدایت هاردیک تایتان های گجرات قرار گرفته است. قهرمان همه کاره هند با وجود شکست دادن تیم در برخی از رویارویی های نزدیک که باعث تضعیف روحیه هم تیمی ها می شود، به عنوان مثال رهبری کرده و به GT کمک کرده است تا به مسیر برنده بازگردد.

گاواسکار با تمجید از بازیکن کریکت بارودا به دلیل ویژگی های رهبری الهام بخشش، گفت که هاردیک با کاپیتانی خود میراث ماندگاری در TATA IPL به جا می گذارد.

گاواسکار در گفتگو با کریکت لایو ستاره اسپورت گفت: “گاهی اوقات کاپیتان ها سعی می کنند شخصیت خود و تیم را یکسان نگه دارند. شخصیت کاپیتان و تیم می تواند متفاوت باشد. هاردیک سعی نمی کند شخصیت خود را به تیم تحمیل کند. این همان کاری است که هاردیک با GT انجام می دهد. این میراث او به عنوان یک کاپیتان خواهد بود. او در رویکرد خود به عنوان کاپیتان بسیار شبیه به MS Dhoni است و از ویژگی های خوب کاپیتان سابق هندی خود برخوردار است.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله