مایک تایسون کامبک مبارزه در 54 پایان با تساوی مقابل روی جونز جونیور


بازگشت مایک تایسون به بوکس در 54 سالگی در روز شنبه در یک نبرد نمایشگاهی هشت دور با قهرمانان سنگین وزن سابق با روی جونز جونیور 51 ساله به تساوی کشید. پانزده سال پس از بازنشستگی با شکست در سال 2005 به کوین مک براید ، کارفرما ، تایسون در یک مسابقه پرداخت برای هر بازدید که کنجکاوی و دلتنگی را در هم آمیخت ، در Staples Center در لس آنجلس بدون تماشاگر بازگشت. مقامات کمیسیون ورزش ایالتی کالیفرنیا به جای دو دور معمول سه دقیقه ای ، به دو دور دورتر احتیاج داشتند ، دستکش های بزرگتر از حد معمول 12 اونس ، گفتند هیچ یک از جنگنده ها نمی توانند به دنبال ناک اوت بروند و اعلام کردند که هیچ برنده رسمی در حرکات ایمنی برای بیش از حد وجود ندارد 50 مبارز.

اخبار

تایسون گفت: “گاهی اوقات این دو دقیقه مثل سه دقیقه احساس می شود.” “خوشحالم که این را زیر کمرم گرفتم و مشتاقانه منتظر انجام دوباره آن هستم.”

یک هیئت “غیر رسمی” از قهرمانان سابق شورای جهانی بوکس در رینگ ساید در این مسابقه یک تساوی به ثمر رساند ، نتیجه ای که علی رغم ظاهر شدن سلطه ، تایسون مورد تحسین قرار گرفت.

تایسون گفت: “من با این كار خوب هستم” و اعتراف كرد كه تصور می كرده در این جنگ پیروز شده است. “بله ، اما من با تساوی خوب هستم. جمعیت از این موضوع خوشحال بودند.”

جونز که خسته به نظر می رسید و قسمت اعظم مبارزه تایسون را به چنگ آورد ، از تساوی ناراضی بود.

جونز گفت: “من هرگز از یک تساوی راضی نیستم. من تساوی نمی کشم.” اعتراف کرد که تایسون در تمام مدت مسابقه ، خصوصاً با ضربه های بدن ، به او آسیب رسانده است.

“اگر او با سر ، مشت ، شلیک به بدن شما برخورد کند ، مهم نیست ، همه چیز درد می کند. عکسهای بدن قطعاً ضرر می برد. عکسهای بدن همان چیزی است که شما را خسته می کند.”

تایسون ، که با 44 ناک اوت 50-6 وارد شد ، 100 پوند از دست داد و دوباره تمرین را شروع کرد ، آرزوی بازگشت به شکل بدن یکبار دیگر گرسنگی برای بستن دستکش بود.

جونز که با 47 ناک اوت 66-9 وارد زمین شد ، از زمان پیروزی در کشتی سنگین وزن در فوریه 2018 جنگ نکرد. او امیدوار بود که یک تلاش محکم علیه تایسون بتواند با ستاره 45 ساله هنرهای رزمی ترکیبی برزیل ، اندرسون سیلوا مبارزه کند.

– “این صدمه خواهد دید” –

تایسون پرخاشگرانه و سریع بیرون می آمد ، تاب می خورد و اغلب به بدن جونز متصل می شد ، که می توانست گاهی ضربه بزند و فرار کند ، سپس در صورت شکست همه چیز ، تایسون را بغل می کند.

تایسون به جونز گفت: “تو برگشتی. من با ضربات خوبی به تو ضربه زدم و تو آن را گرفتی.” “ما باید این کار را دوباره انجام دهیم.”

سمت چپ به سمت چپ جونز را در دور دو نیش زد و او بیشتر دورهای سوم و چهارم را با نگه داشتن و حرکت به هم فشار با تایسون گذراند.

جونز گفت: “این چیزی است که در آنجا مشت از مایک گرفته شده است.” “وقتی وارد آنجا شدم ، بازی هستم. تا انتها خواهم رفت. می دانم وقتی او مرا می زند صدمه خواهد دید.”

تایسون در دور پنجم از سمت راست و سمت چپ به سمت سر جونز فرود آمد ، سپس در یک راست با یک راست و چپ به بدن متصل شد ، جونز از یک رویه راست فرار کرد و قبل از اینکه ترکیبات اصلی را بدست آورد ، تایسون را به هم بست.

تایسون در دور هفتم جونز را نیش زد اما قبل از اینکه بتواند برتری را فشار دهد ، نگه داشت.

در دور هشتم و آخر ، تایسون یک جفت قلاب سمت چپ را به بدن کوبید اما جونز او را بست و تجارت داخل مشت ها را به پایان رساند.

تایسون گفت: “من از رفتن به هشت دور بسیار خوشحال شدم.” “من با رفتن در مسافت بیشتر خوشحالم.

“من می ترسیدم که صدمه ببینم. چرا کسی نگران الاغ من نیست؟ من 15 سال است که این کار را انجام نمی دهم.

تایسون در اواخر دهه 1980 به شکلی طاقت فرسا بر بخش سنگین وزن حکمرانی می کرد اما در دهه 1990 با مشکل روبرو شد ، عنوان خود را از دست داد ، به جرم تجاوز به عنف محکوم شد و پس از گاز گرفتن یک تیکه از گوش اوندر هولفیلد ، محروم شد.

تبلیغ شده

او پس از از دست دادن عنوان قهرمانی جهان در سال 2002 به لنوکس لوئیس ، از صحنه محو شد و اکنون برای کمک به راه اندازی لیگ فقط افسانه های خود برای ورزشکاران ستاره بزرگسال بازگشت.

تایسون اعلام کرد: “این از مبارزه برای قهرمانی بزرگتر است.” “من الان به مردم کمک می کنم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله