ماکس ورستاپن در تمرین افتتاحیه گرندپری ترکیه سر الکس آلبون را می زند

ماکس ورستاپن در تمرین افتتاحیه گرندپری ترکیه سر الکس آلبون را می زند

ماکس ورستاپن پیش از هم تیمی اش الکس آلبون پیش افتاد.© خبرگزاری فرانسه


در حالی که ردبول در تمرین افتتاحیه سرد و مرطوب صبح جمعه برای گرندپری ترکیه ، بار دیگر از الکس آلبون ، هم تیمی خود پیش افتاد ، ماکس را پیش انداخت. هلندی بهترین دور در 1 دقیقه 35.077 ثانیه را تولید کرد تا در شرایط سخت 0.241 ثانیه از راننده تایلندی متولد لندن پیشی بگیرد که تقریباً تمام رانندگان را می چرخاند و غر می زنند. لوییس همیلتون ، قهرمان شش بار جهان ، فقط 30 دقیقه پایانی دوید و به مقام پانزدهم بسنده کرد. او این آخر هفته پیشنهاد می دهد تا هفتمین قهرمانی جهانی رانندگان خود را برابر کند ، با مایکل شوماخر.

اخبار

پیست های استانبول پارک از سال 2011 در مسابقات گرندپری میزبان اتومبیل های فرمول یک نبوده و تجربه “پیست اسکیت” برای نشان دادن آنچه ممکن است پیش رو داشته باشد ، تولید کمی کرده است.

زمانهای دور زدن حدود 10 ثانیه کندتر از زمان ثبت شده در 9 سال پیش در پیست بود که قبل از رویداد آخر هفته دوباره ساخته شده و شسته شده است.

چارلز لکلرک پیش از فراری آلفا تاوری پیر گسیلی و قهرمان چهار بار سباستین فتل در فراری دوم و دانیل کویت در آلفا تاوری دوم برای فراری سوم شد.

لاندو نوریس قبل از آنتونیو جیووینازی از آلفارومئو ، والتری بوتاس از مرسدس و استبان اوکن از رنو برای مک لارن هفتم شد.

در یک صبح با دمای هوا فقط 14 درجه سانتیگراد و مسیر در 17 درجه ، شرایط دشوار بود.

ورستاپن در حالی که فرمان خود را در جستجوی چنگ زدن تکان می داد ، اعلام کرد: “این مانند رانندگی روی یخ است.” نوریس ، که بیست و یکمین سالگرد تولد او زودتر با جشن در گاراژ مک لارن آغاز شده بود ، پاسخ داد: “از یخ بدتر”.

تبلیغ شده

در حالی که رانندگان برای یکنواختی و ریتم خود تلاش می کردند ، پس از تنها هفت دقیقه این جلسه با پرچم قرمز انجام شد.

ورستاپن بعد از 45 دقیقه خودش را در جایگاه اول قرار داد و سریعترین دور را با بوتاس و لکلرک عوض کرد قبل از اینکه سریعتر Ferraris سریعتر انجام شود ، اما به عنوان شاخصی از شکل و عملکرد از اهمیت کمی برخوردار بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله