مانند پدر، مانند پسر: سارا تندولکار شباهت هایی را در شماره های IPL ساچین، آرجون می یابد.

ساچین تندولکار (سمت چپ) با پسرش آرجون در IPL 2023.© BCCI

مسابقه هندی‌های بمبئی و کلکته نایت رایدرز در IPL 2023 در روز یکشنبه یک مسابقه ویژه برای خانواده Tendulkar بود زیرا آرجون اولین بازی خود را در IPL انجام داد. آرجون، پسر کریکت‌باز افسانه‌ای ساچین تندولکار، در دو سال گذشته بخشی از این فرنچایز بوده است، زیرا او قبل از IPL 2021 با قیمت پایه 20 لک روپیه انتخاب شده بود. این بازیکن متوسط ​​دست چپ مراحل را برای MI آغاز کرد. همانطور که به او این مسئولیت داده شد که اولین کاسه را روی آن بیاورد.

آرجون تاریخ ساز شد زیرا او و پدر ساچین اولین زوج پدر و پسری بودند که در لیگ برتر هند بازی کردند.

جالب است بدانید که شباهت شگفت انگیزی در آمار هر دو بازیکنی که برای اولین بار در IPL بولینگ می کردند وجود داشت.

آرجون اولین اور خود در IPL را در برابر KKR انجام داد و 5 ران را واگذار کرد، برابر با ران هایی که ساچین در اولین اور خود در IPL مقابل همان حریف در سال 2009 انجام داد.

سارا دختر ساچین در استوری اینستاگرام خود به شباهت آماری بین دو پدر و پسر اشاره کرد.

bgbhg1r

در حالی که ساچین پس از بولینگ دو اور در دیدار مقابل KKR، ارقام 0 را برای 11 نشان داده بود، آرجون بدون گرفتن ویکت، 17 ران را واگذار کرد.

در مورد بازی IPL 2023 در روز یکشنبه، ایشان کیشان (58) و سوریاکومار یاداو (43) رهبری تیم را بر عهده داشتند، زیرا MI در ورزشگاه وانخده به KKR با پنج ویکت شکست داد.

سریعترین قرن در IPL امسال برای ونکاتش ایر – 104 توپ از 51 توپ – برای KKR که نهمین شکست خود را در 10 مسابقه در ورزشگاه Wankhede متحمل شد، و در مجموع 23 در 32 بازی مقابل هندی های بمبئی متحمل شد.

نکته برجسته پیروزی سرخپوستان بمبئی فقط پاسخ محکم آنها با خفاش در تعقیب 186 نبود، بلکه سوریاکومار، ضربه زننده درجه متوسط ​​آنها بود که با توپ 25 توپ 43، بدبختی های ضربه زدن را از بین می برد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله