مارک تیلور از دیوید وارنر برای بازی در فینال WTC، اولین آزمایش خاکستر حمایت می کند

مارک تیلور، کاپیتان سابق استرالیا، از دیوید وارنر برای بازی در فینال مسابقات جهانی تست جهانی ICC (WTC) مقابل هند در Oval در ماه ژوئن و همچنین حضور در مرحله اولیه Ashes 2023 در انگلستان، حمایت کرده است. وارنر از ابتدای سال 2021 در تست کریکت یک پچ ناب را پشت سر گذاشته است که میانگین آن زیر 39 بوده است و بازگشت های او به خصوص در دو سال گذشته عادی بوده است.

علیرغم گلزنی دو قرن (200) در آزمون ملبورن در دسامبر 2022 در برابر آفریقای جنوبی – تنها صد آزمون او از ژانویه 2020 – وارنر میانگین 30.05 در 11 بازی را در سال گذشته به دست آورد. وارنر در سه مسابقه تستی که امسال انجام داد، تنها 36 ران در ساعت 9.00 انجام داده است.

وارنر، 36 ساله، در گذشته در مورد بازنشستگی از کریکت آزمایشی صحبت کرده است تا در فرمت های کوتاه تر ادامه دهد، و حضور او برای تکالیف بعدی توپ قرمز برای استرالیا مشکوک تلقی می شد، به خصوص پس از دویدن وحشتناکش در هند با خفاش. .

با این حال، تیلور، کاپیتان و مفسر سابق استرالیا، از وارنر حمایت کرده است تا در فینال WTC و Ashes حضور پیدا کند.

تیلور روز سه‌شنبه به AAP گفت: “اگر برگ‌های چای را درست می‌خوانم، به نظر می‌رسد که آنها برای مسابقات قهرمانی تست جهانی (نهایی) در The Oval با دیوید خواهند ماند. سپس بله، آنها باید با او برای خاکستر شروع کنند.” اما علی‌رغم تلاش‌های اخیرش در کریکت توپ قرمز، وارنر در یک کمپین فراموش‌نشدنی برای پایتخت دهلی در لیگ برتر هند که در حال انجام است، به ثمر رسانده است و در طول سه نیم قرن به 228 دوش در پنج مسابقه با 45.60 ران دست یافته است.

تیلور که هدایت استرالیا را در 26 برد، 13 باخت و 11 تساوی به عنوان کاپیتان در 50 تست برعهده داشت، افزود که مایل است کامرون بنکرافت بازکننده راست دست را در تیم ببیند.

“بسیار سخت است که عثمان خواجه و وارنر بازی را باز کنند و یک هفته بعد برای اولین تست در ادگباستون عوض شوند. طرز فکر قدیمی من، من همیشه ترکیب راست و چپ را دوست دارم. بنابراین دوست دارم تیلور گفت: کامرون بنکرافت فرصت دیگری را در صدر سفارش به دست آورد.

تیلور افزود: “من می بینم که (مت) رنشو در نیوزلند (برای استرالیا A) دویدن داشته است، اما بنکرافت در تابستان استرالیا تعداد زیادی دوندگی انجام داده است.”

تیلور همچنین تاکید کرد که با توجه به مهارت‌های معمولی‌اش، مارکوس هریس ممکن است در اولویت قرار نگیرد.

“یکی از چیزهایی که من در مورد بنکرافت دوست دارم، که در مورد رنشاو نیز دوست دارم، توانایی آنها برای گرفتن در میدان است. در یکی دو سال آینده، ما باید دو بازکننده پیدا کنیم. تنها چیزی که من را نگران کرده است. در مورد مارکوس هریس میدان داری او است.

تیلور توضیح داد: «از آنجایی که این سریال شبیه به دور زدن به نظر می رسد، فیلدینگ بسیار مهم خواهد بود. من فکر می کنم که این کار در مقابل فردی مانند مارکوس هریس است که فیلدینگ او عالی نیست.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله