مارک بوچر ، سرمربی آفریقای جنوبی اعتراف می کند که نمی دانسته ویروس کرونا دارد


مارک بوچر ، سرمربی آفریقای جنوبی روز پنجشنبه فاش کرد که وی بدون اطلاع از ابتلا به این بیماری ، قربانی ویروس کرونا شده است. بوچر پیش از سری بازی های محدود در برابر انگلیس ، که با اولین بازی ملی Twenty20 در کیپ تاون در تاریخ 27 نوامبر آغاز می شود ، صحبت می کرد. وقتی آفریقای جنوبی چهارشنبه جمع شد ، یک بازیکن آفریقای جنوبی که نامش فاش نشده بود ، آزمایش Covid-19 را مثبت اعلام کرد.

اخبار

او و دو نفر دیگر که بازیکن آلوده با آنها ارتباط نزدیک داشته است ، از بقیه اعضای تیم جدا شده اند و در حالی که تحت نظارت کادر پزشکی تیم قرار دارند ، در انزوا خواهند ماند.

طبق بیانیه Cricket آفریقای جنوبی ، هر سه بدون علامت بودند.

بوچر گفت با بازیکنان آسیب دیده همدردی می کند.

بوچر با بیان اینکه خوشبختانه دوز خفیفی از بیماری داشته است ، گفت: “شش یا هفت روز تنها ماندن در یک اتاق بسیار سخت است.”

وی گفت: “من حتی نمی دانستم که به آن مبتلا شده ام.” “یک یا دو روز کمی احساس پایین آمدن داشتم. داشتم به سمت بعضی از بازیکنان در تور می افتادم و احساس درد می کردم.”

بوچر گفت: “کوید بزرگتر از ورزش است.”

وی گفت كه در راستای فراخوان رئیس جمهور سیریل رامافوسا برای یك دوره عزاداری ، انتظار داشت كه در دو مسابقه اول به احترام قربانیان ویروس كرونا و خشونت جنسیتی پرچم ها در نیمه حالت باشد و این احتمال وجود دارد كه بازیکنان بازوبند مشکی بپوشید.

– “مسائل سخت” –
اما او اظهار داشت که بعید است بازیکنان “مانند قبل از مسابقه داخلی سه تیم در ماه جولای” زانو بگیرند.

“این چیزی نیست که ما باید نشان دهیم ، بلکه چیزی است که باید زندگی کنیم.”

بوچر گفت که پس از زمستان کبودی که طی آن Covid ، نبردهای اتاق هیئت مدیره و جنجال بر سر نژادپرستی بر عناوین اصلی حاکم بود ، از این سریال در برابر انگلیس استقبال کرد.

وی گفت: “ما باید این مسئله را پشت سر بگذاریم. ما در موقعیتی هستیم كه می توانیم اخبار خوبی را در كریكت آفریقای جنوبی قرار دهیم.”

وی در مورد “اردوگاه فرهنگی” در ماه آگوست که در زمانی که شکاف در روابط نژادی در کریکت آفریقای جنوبی رخ داد ، گفت: “ما برخی از مسائل سخت را برای حل و فصل داشتیم.”

بوچر گفت که از نتیجه اردوگاه خوشحال است.

وی گفت: “ما از ابتدا شروع کرده ایم و ارزش های خود را بازسازی کرده ایم.” “همه اینها براساس عملکرد است. ما می خواهیم خوب و پرخاشگر باشیم ، اما باید هوشمند باشیم.”

بوچر گفت تا زمانی که سریال در 9 دسامبر به پایان نرسد نگران حضور در “حباب زیستی” نیست.

“ما در تورهایی بوده ایم که موارد امنیتی وجود داشته است و این بدان معناست که ما مجبور به اقامت در هتل های خود هستیم.

“ما در هتلی خارق العاده با فضای باز زیاد هستیم و با تیم های دیگری که حباب زده اند صحبت کرده ایم.”

تبلیغ شده

بازی در مسابقات بین المللی بدون تماشاگر یک تجربه غیرمعمول خواهد بود ، “اما اشتیاق کم نخواهد داشت و ما می دانیم که مردم ما را تماشا خواهند کرد”.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به صورت خودکار از یک خوراک مشترک تولید می شود.)

مباحث ذکر شده در این مقاله