لیگ 1: نیمار به نقطه عطفی رسید اما پاری سن ژرمن پیش از مسابقه منچستر یونایتد برگزار شد


نیمار گل پانزدهم لیگ خود را برای پاری سن ژرمن به ثمر رساند اما به رهبران لیگ 1 هشدار داد که باید با تساوی 2-2 مقابل بوردو در روز شنبه آماده دیدار اروپا و منچستر یونایتد شوند. گرانترین بازیکن جهان یک پنالتی زد تا گل زودهنگام تیموتی پمبله را لغو کند و با پیراهن PSG سریعترین گل رسیدن به نیم قرن گل لیگ را بدست آورد و از زلاتان ابراهیموویچ پیشی بگیرد. مویز کین سپس PSG را فقط برای یاسین آدلی قرار داد تا در گل تساوی نیمه دوم بوردو که مستحق تساوی خود بود ، در نیمه دوم گلزنی کند. این یک شکست برای قهرمانان قهرمان فرانسه است ، یک هفته پس از آنکه آنها 3-2 در موناکو شکست خوردند و نزدیکترین رقیب لیل می تواند با پیروزی در سنت اتین روز یکشنبه در نقاط بالای جدول حرکت کند.

اخبار

نیمار پیش از سفر روز چهارشنبه به اولدترافورد به کانال پلاس گفت: “اگر ما پیشرفت نکنیم ، در لیگ و لیگ قهرمانان برای ما دشوار خواهد بود.”

PSG باز هم بازیکنان اصلی خود را از دست داده بود ، همانطور که در این فصل اغلب اتفاق افتاده است ، دروازه بان کیلور ناواس و کاپیتان مارکوینوس در میان کسانی که در یک پارک خالی از شاهزاده غایب بودند ، حضور داشتند.

با این وجود ، صرف نظر از این ، عملکرد کمتری در کاهش نگرانی هایی که از زمانی که موفق به شکست RB لایپزیگ در اواسط هفته با وجود نمایشگر جدا شده اند ، می کند.

“ما می دانیم که مسابقه چهارشنبه چقدر مهم است. سرنوشت ساز است. ما خوب بازی نکردیم (مقابل لایپزیگ) اما پیروز شدیم. روز چهارشنبه سعی خواهیم کرد بهترین بازی خود را انجام دهیم. ما باید بیشتر به صورت تیمی بازی کنیم و سازماندهی بهتری داشته باشیم ، در غیر این صورت دشوار خواهد بود “، نیمار افزود.

ناکامی در پیروزی یونایتد در اولدترافورد می تواند نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را برای اولین بار در عصر قطر خیره به خروج از مرحله گروهی کند.

بوردو در دقیقه 10 پیش افتاد که پمبله ، مدافع 18 ساله ، اولین شروع بزرگسالان خود را شروع کرد ، در حالی که با جاش ماجا از کنار تیرک پرید ، کرنر را به تور دروازه خود تبدیل کرد.

PSG مرحوم دیگو مارادونا را با یک دقیقه سکوت قبل از شروع مسابقه و یک بنر در یک انتهای پارک خالی پارک که به اسپانیایی نوشته شده بود ، “خداحافظ شماره 10!” روحش شاد!’.

اما به جای آرژانتینی ، این فوق ستاره برزیلی آنها بود که قبل از رسیدن نیم ساعت این بازی را برگرداند.

خطا در محوطه جریمه مهاجم سابق بارسلونا توسط اوتاویو پس از بررسی VAR توسط داور مشاهده شد و نیمار همانطور که مقابل لایپزیگ انجام داد ، در ضربه ایستگاهی نتیجه گرفت.

در آگوست 2017 با مبلغ 222 میلیون یورو (264 میلیون دلار) امضا شد ، نیمار برای به ثمر رساندن 50 گل در لیگ 1 فقط 58 مسابقه نیاز داشت که کمتر از هر بازیکن دیگری است. ابراهیموویچ برای رسیدن به نقطه عطف به 59 بازی نیاز داشت.

– بازگشت مارسی –
در عرض یک دقیقه از تساوی ، PSG جلو افتاد ، در حالیکه بنوئر کوستیل دروازه بان را با ضربه ایستگاهی نیمار همراه کرد و کیان نیز در این بازی گلزنی کرد تا ششمین گل خود را از زمان امضای قرضی از اورتون به ثمر برساند.

PSG باید بازی را در رختخواب قرار می داد اما Costil در دقیقه 35 یک ضربه Kylian Mbappe را به تیر دروازه زد و سپس در اوایل نیمه دوم Mbappe را هنگامی که زیر پاهای ستاره فرانسوی فرو رفت دوباره انکار کرد.

در عوض ، بوردو در ساعت مشخص شد که حاتم بن ارفا ، جوان سابق PSG ، آدلی را تنظیم کرد تا با یک اعتصاب خوب برای اولین بار ، گلزنی کند.

توچل گفت: “به طور معمول من از تیمم محافظت می کنم اما عملکرد نیمه دوم ما خوب نبود. به هیچ وجه نمی توانیم نیمه دوم خود را هنگام بازی در منچستر تکرار کنیم.”

پیش از این مارسی با شکست 3-1 نانت ، شکست تحقیرآمیز خود در لیگ قهرمانان را به یک طرف واگذار کرد.

Florian Thauvin و Dimitri Payet قبل از اینکه Dario Benedetto از روی یک پنالتی سه گل کند ، گلزنی کردند. لودوویچ بلاس یک گل برای نانت عقب انداخت.

تبلیغ شده

این یک چهارمین پیروزی پیاپی در لیگ 1 برای مارسی بود که آنها را به رده سوم رساند.

شاگردان آندره ویلاس-بواس در اواسط هفته در حالی که با نتیجه 2-0 در خانه مقابل پورتو شکست خوردند ، در این رقابت ها سیزدهمین شکست متوالی در لیگ قهرمانان را متحمل شدند.

مباحث ذکر شده در این مقاله