لیگ 1: موناکو پس از دبل کیلیان امباپه به PSG مبهوت می شود


سسک فابرگاس از روی نقطه پنالتی یک برنده دیرهنگام به ثمر رساند ، زیرا موناکو با دو گل اختلاف ، جمعه پاری سن ژرمن را در لیگ 1 با نتیجه 3-2 خیره کرد. کیلیان امباپه در نیمه اول ، از جمله یک پنالتی ، به سود تیم سابق خود گلزنی کرد و او را به 99 گل برای پاری سن ژرمن رساند و تیم فعلی خود را به نظر می رسد که برای نهمین قهرمانی پیاپی در لیگ در جریان است. اما کوین ولند ، ملی پوش آلمانی پس از وقفه دو بار برای موناکو ضربه زد و سسک فابرگاس در دقیقه 84 پس از اخراج عبدو دیالو به دلیل پذیرش پنالتی بسیار مهم ، از 12 یارد به گل تبدیل شد.

اخبار

پاری سن ژرمن در رده های بالای لیگ 1 همچنان واضح است ، اما این نتیجه یک شکست بزرگ برای تیم توماس توخل قبل از دیدار حساس هفته آینده لیگ قهرمانان اروپا برابر RB لایپزیگ است.

توکل ، که از دیدن گل های نیمه اول برای مباپه و مویز کین نیز نادیده گرفته شد ، گفت: “من بیش از عصبانیت تعجب می کنم.”

“من دو نیمه کاملا متفاوت دیدم. اول از همه ما بازی را کاملاً کنترل کردیم … و سپس نیمه دوم کاملاً متفاوت بود. فقط می توانم بگویم مسئولیت ماست.”

موناکو از نیکو کوواچ با چهار امتیاز عقب مانده از پاری سن ژرمن به مقام دوم جدول صعود کرد ، اما لیل در صورت شکست روز یکشنبه لورینت ، می تواند مقام دوم را پس بگیرد و به فاصله دو امتیاز از رهبران برسد.

کواچ ، مربی سابق بایرن مونیخ گفت: “اگر برای بردن 3-2 به پیروزی برسید ، مطمئناً اتفاق خاصی است ، اما من نمی خواهم خیلی از آن تجلیل کنم.”

“ما نمی توانیم متوقف شویم و بگوییم همه کارها تمام شده است. این یک پیروزی بزرگ بود اما نه چیز دیگر.”

پاری سن ژرمن در این فصل به دلیل مصدومیت و محرومیت به شدت معلول شده است و نیمار پس از غیبت در مسابقات انتخابی جام جهانی برزیل در هفته گذشته به دلیل مشکلات آمادگی جسمانی ، به اندازه کافی مناسب برای نیمکت نشینی در شروع مسابقه در ورزشگاه لوئیس دوم شناخته شد.

ستاره های وولند

با این حال ، مباپه پس از از دست دادن دو بازی آخر باشگاهش قبل از وقفه بین المللی با آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ ، به ترکیب اصلی بازگشت.

روبروی باشگاه سابق خود ، که در سال 2017 با آن قهرمان لیگ 1 شد ، مباپه پس از آزادی توسط آنخل دی ماریا ، در دقیقه 25 پاریس را جلو انداخت.

وی سپس در دقیقه 37 دوباره دروازه را پیدا کرد و یک پنالتی را که به دلیل خطای رافینیا توسط یوسف فوفانا اعلام شد ، تبدیل کرد.

نهمین گل او در این فصل او را تنها با یک قرن گل با پیراهن PSG از زمان ورودش به موناکو در ابتدای 2017/18 با قراردادی 180 میلیون یورویی (213 میلیون دلار) ترک می کند. او حتی دقیقاً قبل از نیمه وقت یک گل دیگر را هم لغو کرد.

بدون ویسام بن یدر ، مهاجم ملی پوش فرانسوی آنها پس از آزمایش ویروس کرونا ، برای موناکو مسیری طولانی بود اما هفت دقیقه بعد از نیمه وقت گلزن مارتینز گلزن مارتینز گل ولان را تنظیم کرد تا گلزنی کند.

پس از آنکه فابرگاس ، به عنوان بازیکن تعویضی ، دروازه بان کیلور ناواس را از روی دروازه عبور داد ، وولاند با ضربه ایستگاهی برابر شد.

بدتر از آن بود که مهمان به این دیدار بیاید ، زیرا دیالو – دیگر بازیکن سابق موناکو – با ناخوشایند پنالتی دریافت کرد و کارت قرمز به او نشان داده شد که داور تصمیم گرفت تصاویر را مرور کند.

فابرگاس از همان نقطه اشتباه نکرد ، زیرا PSG پس از برتری با دو گل برای دومین بار از زمان تسخیر قطر در این باشگاه در سال 2011 ، یک بازی لیگ 1 را از دست داد.

تبلیغ شده

اوایل رن در چارچوب بازی برگشت چمپیونز لیگ قهرمانان خود را به بدترین شکل ممکن گرم کرد و به شکست یک بر صفر خانگی مقابل بوردو رسید.

حاتم بن عرفا تنها گل این بازی را برابر تیم قدیمی خود به ثمر رساند ، زیرا رن قبل از سرگرم کردن چلسی در بازی ای که واقعاً به پیروزی احتیاج دارد ، برای رسیدن به امید زنده ماندن به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، به پنجم رسید.

مباحث ذکر شده در این مقاله