لیگ ملت های یوفا: فیل فودن ایمان گرت ساوت گیت را با انگلیس دون بازپرداخت می کند

لیگ ملت های یوفا: فیل فودن گرت ساوت گیتس با دو برابر انگلیس بازپرداخت می کند

انگلیس روز چهارشنبه در مصاف با لیگ ملت ها 4-0 ایسلند را شکست داد.© خبرگزاری فرانسه


فیل فودن پس از جبران هافبک انگلیس برای “یکی از سخت ترین لحظات زندگی خود” با به ثمر رساندن اولین گلهای بین المللی خود در پیروزی 4-0 چهارشنبه مقابل ایسلند ، از گرت ساوت گیت به خاطر حفظ ایمان خود تشکر کرد. فودن پس از نقض پروتکل ویروس کرونا با دعوت از زنان محلی به هتل تیم در طول سفر انگلیس به ایسلند در ماه سپتامبر ، توسط ساوت گیت به همراه میسون گرینوود از منچستر یونایتد رسوایی شد. این جوان 20 ساله اولین شروع بازی خود در انگلیس را از آن زمان به بعد آغاز کرد و فرصت خود را برای بازگشت به کتاب های خوب ساوت گیت غنیمت شمرد.

اخبار

با برتری انگلیس در لاستیک لیگ ملت های 2-0 در لیگ ملت ها ، بازیکن ساز منچسترسیتی در دقیقه 80 یک ضربه خنک به دست آورد و پنج دقیقه بعد با یک ضربه از راه دور دوباره دروازه اش را زد.

فودن گفت: “این یکی از سخت ترین لحظات زندگی من بود. این زمانی است که شما به اعتماد مدیران خود احتیاج دارید و گرت برای من احترام زیادی قائل بود ، تا برای بازی امشب به من اعتماد کنید.”

“من فقط خوشحالم که به او گل می دهم و خوب بازی می کنم. من مصمم بودم که برگردم و بهترین کاری را که می توانم انجام دهم. در شروع کار کمی عصبی بودم اما به آن عادت کردم.”

دکلان رایس ، هافبک تیم ملی انگلیس نیز اولین گل بین المللی خود را در مسیر ومبلی به ثمر رساند و این گل شیرین تر در کنار گل برای دوست پسر بچه ماسون مونت بود.

رایس وستهام و مونت چلسی هنگامی که در خط هافبک انگلیس با هم بازی می کردند یک آرزوی مادام العمر را برآورده کردند.

رایس گفت: “ما از هشت سالگی بهترین همسران ما بوده ایم. سفرهای یکدیگر را دیده ایم و رشد یکدیگر را دیده ایم.”

“قبل از بازی وقتی می دانستیم که در خط هافبک با هم بازی می کنیم ، آن لحظه ویژه ای بود و سپس گلزنی در همان بازی باورنکردنی بود.

“من می دانم که خانواده و خانواده اش با غرور در خانه خواهند ترکید.”

تبلیغ شده

مونت افزود: “خانواده های ما قطعاً اینجا با هم بودند. وقتی من اولین حضورم را کردم آنها اینجا بودند.

“ما با هم خاطرات ویژه ای می سازیم. عالی است. برای من حضور در زمین برای اولین گل او معنای زیادی دارد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله