لیگ ملت های یوفا: سرخیو راموس در بازی برجسته دو پنالتی را از دست داد در حالی که اسپانیا برابر سوئیس به تساوی یک بر یک رسید


سرخیو راموس دو پنالتی را از دست داد زیرا اسپانیا به گل تساوی دیرهنگام جرارد مورنو احتیاج داشت تا روز شنبه مقابل لیگ سوئیس در لیگ ملت ها به تساوی 1-1 برسد. راموس در حال حضور در 177 مین حضور در اسپانیا برای تبدیل شدن به سربلندترین بازیکن اروپا در تاریخ بود و جیانلوئیجی بوفون ایتالیایی را که دارای 176 بازی است ، از بین برد. اما به جای جشن در بازل ، این یک شب برای فراموش کردن مدافع بود که یکی از آنها را دید ضربه ایستگاهی را دروازه بان سوئیس یان سامر دفع کرد اما برای رسیدن به ثانیه ثانیه از نفس عقب ماند ، اما با یک تلاش وحشتناک “پاننکا” دوباره از دست داد.

اخبار

سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از بازی از کاپیتان خود دفاع کرد.

وی گفت: “تعداد سرجیو برای پنالتی ها از این دنیا خارج است.” “اگر یک پنالتی سوم وجود داشت ، او نیز آن مجازات را می گرفت.”

راموس پیش از این 25 پنالتی پیاپی را به ثمر رسانده بود و عدم دقت او از روی نقطه نقطه برای اسپانیا تمام شد ، او اکنون باید سه شنبه آلمان را در سویا شکست دهد و به جمع چهار تیم نهایی برسد.

مورنو گفت: “ما می خواستیم در اینجا پیروز شویم و تیم تا پایان تلاش کرد.” “اینطور نبود اما هنوز برای دستیابی به موفقیت در دست ماست ، حتی اگر بازی سختی داشته باشیم.”

شاگردان انریکه در 5 مسابقه اخیر خود فقط 3 بار موفق به گلزنی شده اند و آنها در تلاش برای شکست در مقابل سوئیس کاملاً سازمان یافته ای بودند که از طریق رمو فرولر به پیروزی رسید و در 11 دقیقه مانده به بازی نیز نیکو الودی را اخراج کرد.

مطبوعات اسپانیا برای گل اول خیلی راحت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند زیرا سوئیس با ضد حمله سریع حمله کرد.

با خارج شدن از موقعیت راموس ، Breel Embolo قبل از اینکه یک پاس عرضی به فرولر برساند ، عقب دوید و او پای چپ خود را باز کرد و توپ را به زیبایی در گوشه دور قرار داد.

قبل از اینکه راموس نیم ساعت با عصبانیت خود را شروع کند ، فران تورس می توانست در وقت نیمه به تساوی برسد اما به تیر دروازه شلیک کند.

اول ، او پس از آنکه یونای سیمون با عجله به بیرون زد ، ضربه فرویل را روی خط مهار کرد و سپس کاپیتان اسپانیا اولین پنالتی را بدست آورد ، ضربه سر او به بازوی سرخیو رودریگز که پشت کرده بود برخورد کرد.

اما راموس نتوانست تبدیل به گل شود ، شوت او توسط سامر به خوبی مهار شد ، او خیلی زود حاضر به انجام این کار نشد و به سرعت در سمت راست خود قرار گرفت.

تبلیغ شده

بیست دقیقه بعد ، الواردو موراتا توسط الودی خطا شد و راموس پا به میدان گذاشت تا جبران کند ، اما با از دست دادن دوباره خطای قبلی خود ، این بار با یک تراشه تلاش کرد که سامر به راحتی جمع کرد.

اسپانیا سرانجام در دقیقه 89 گل تساوی را پیدا كرد در حالی كه مورنو با دفع توپ سرخیو رگیلون از دفاع خسته كننده سوئیس استفاده كرد. اما سوئیس یک امتیاز را حفظ کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله