لیگ قهرمانان: کریستیانو رونالدو دو بار گلزنی کرد زیرا یوونتوس بارسلونا را با دردسر شکست داد لیونل مسی


کریستیانو رونالدو دو ضربه از نقطه پنالتی زد تا در نبرد خود با لیونل مسی به پیروزی برسد و یوونتوس را به پیروزی 3-0 برابر بارسلونا در روز سه شنبه هدایت کند و در رده نخست ایتالیایی ها در گروه G لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد ، مهاجم سابق رئال مادرید و همتای آرژانتینی خود توپ طلای معامله شده بین سالهای 2008-2017 به مدت یک دهه پیروز شد و در مسابقات دوئل غول اسپانیایی چهره سرشناسی بود ، اما در نیوکمپ تنها یک برنده وجود داشت زیرا آنها برای اولین بار از زمان رفتن رونالدو به یووه در سال 2018 دیدار کردند.

اخبار

یوونتوس آندره پیرلو در ماه اکتبر بدون رونالدو در خانه مقابل بارسلونا با نتیجه 2-0 شکست خورد و در کنار کوید -19 قرار گرفت ، اما بسیار بهتر شد و اولین پیروزی خارج از خانه بایرن مونیخ در سال 2013 در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا را بدست آورد.

هر دو تیم با 15 امتیاز مساوی بودند ، قبل از شروع مسابقه از صعود مطمئن بودند ، اما پیروزی یووه با سه گل ، رکورد برتر رو در رو به دست آنها داد.

بونوچی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: “وقتی این تمایل به فداکاری خود و یک تیرانداز معصوم مانند رونالدو را داشته باشید ، مطمئن هستید که می توانید در این مسابقات پیروز شوید.”

“همانطور که در دربی (پیروزی مقابل تورینو) نشان دادیم ، اگر با این میل بازی کنیم نتایج مطلوبی را به خانه می آوریم. قدم بعدی این است که در همه بازی های خود این کار را انجام دهیم.”

رونالد کومان ، در حالی که از شکست 2-1 بارسلونا توسط مینو کادیز که در روز شنبه در لالیگا صعود کرد ، ناراحت بود ، با چهار تغییر واکنش نشان داد اما میزبان بد شروع کرد.

فقط 13 دقیقه طول کشید تا رونالدو از بن بست عبور کند و داور از روی نقطه پنالتی به گل تبدیل شود تا داور خطای خطای رونالد آراوخو را روی خطا تشخیص دهد.

یوونتوس تسلیم نشد و فشار آنها به گل دوم منجر شد ، وستون مک کنی هافبک آمریکایی در دقیقه 20 با ضربه شیرین خوان جوان کوادرادو با ضربه محکم توپ را به زمین زد.

سرانجام کاتالان ها و کاپیتان آنها مسی از خواب غفلت بیدار شدند ، زیرا مهاجم یک تلاش توسط ماتیس دی لیگت را مهار کرد و یک تلاش دیگر توسط جانلوئیجی بوفون دروازه بان کهنه کار را نجات داد ، در حالی که پیانیچ با ضربه از کنار دروازه برخورد کرد.

رونالدو در دقیقه 52 و بعد از برخورد نامناسب میزبان توسط کلمنت لنگلت ، از روی نقطه پنالتی ضربه ایستگاهی را به ثمر رساند.

آنتوان گریزمان ، که در نیمه اول نامرئی بود ، از روی ضربه ایستگاهی مسی با ضربه سر حلقه ای تیر دروازه را بچرخاند و بوفون با فشار دی لیگ به اندازه کافی تلاش کرد تا مارتین بریثوایت توپ را به گل تبدیل کند.

لئوناردو بونوچی گل چهارم خود را پس از تلاش برای رونالدو از فاصله نزدیک به آفساید اعلام کرد ، مسی در انتهای آن بی نتیجه تلاش کرد تا به رونالدو پاسخ دهد ، اما او بارها و بارها بوفون 42 ساله را پیدا کرد .

گریزمان پس از سقوط در اولین شکست خانگی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از سال 2009 ، نسبت به تیم خودش انتقاد کرد.

وی به موویستار گفت: “ما به اندازه کافی خوب نبودیم ، آنها در نیمه اول ما را بیش از حد فرار کردند ، ما همه چیز را کم کردیم.”

“کمبود نگرش ، تمایل ، تمایل به دویدن ، دفاع ، حمله ، همه چیز بد بود.”

دروازه بان بارسلونا مارک آندره تر اشتگن نیز ناراضی بود.

تبلیغ شده

وی گفت: “دو چیز وجود دارد ، یک چیز اشتباهات فردی است و دیگری نحوه دفاع تیم است ، این موارد متفاوت است.”

“در حال حاضر تیم ها می توانند در هر لحظه به ما گل بزنند. این بسیار سخت است ، ما باید از این مرحله بیرون بیاییم و بسیار سخت کار کنیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله