لیگ قهرمانان: منچستر یونایتد با شکست در لایپزیگ از لیگ قهرمانان خارج شد


سرمربی منچستر یونایتد ، اوله گونار سولسکایر ، اعتراف کرد تیمش در حالی که سه شنبه با شکست 3-2 در RB لایپزیگ که به 16 بازی پایانی رسیده بود ، از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت ، دو گل زودهنگام را از دست داد. نیمه دوم به لطف گل های آنجلینو ، آمادو حیدارا و جاستین کلویورت ، مستاجر منچسترسیتی در ردبول آرنا رقم خورد. یونایتد در ده دقیقه پایانی گل های خود را به عقب برد زیرا برونو فرناندس یک پنالتی را تبدیل به گل کرد و پل پوگبا جانشین او را با ضربه سر دفع کرد اما گل لایپزیگ این موقعیت را حفظ کرد.

اخبار

اوله گونار سولسکایر ، مدیر منچستریونایتد گفت: “ما جلو نیامدیم تا اینکه آنها گل دوم را به ثمر رساندند.”

“ما می دانستیم که آنها به سمت ما خواهند آمد و سانترها را وارد محوطه جریمه خواهند کرد ، اما ما دو گل زودهنگام دریافت کردیم و هرگز به نتیجه نرسیدیم.”

پیروزی این باشگاه آلمانی انتقام دو برابری 0-0 آنها توسط یونایتد را در اولدترافورد در ماه اکتبر گرفت.

جولیان ناگلسمن ، مربی لایپزیگ ، گفت: “پسران سخت جنگیدند ، آنها ماشین هستند.”

لایپزیگ پس از درب بازکن خیره کننده آنجلینو فقط به دو دقیقه زمان نیاز داشت تا برتری را کسب کند.

هافبک اسپانیایی گفت: “این احساس خیلی خوبی است. ما تا آخرین لحظه کار را سخت کردیم اما در پایان روز قدرت خود را حفظ کردیم.”

“من خیلی خوشحالم که پیروز شدیم.”

سولسکایر پنج تغییر از سمت خود انجام داد که در آخر هفته با نتیجه 3-1 در وستهام به پیروزی رسید ، از جمله لوک شاو در دفاع چپ برای 150 امین حضور پس از بهبودی از ناحیه همسترینگ.

پوگبا ، که نماینده او گفته است هافبک در اولدترافورد “ناراضی” است ، از روی نیمکت شروع کرد ، اما ضربه سر دیرهنگام او یونایتد را به آلمان امیدوار کرد.

در حالی که پاس در عرض میدان مارسل سابیتزر با آنجلینو ، مدافع چپ روبرو شد و ضربه پای چپ او از کنار دیوید دخیا عبور کرد ، میزبان به برتری رسید.

وقتی حیدرا حرکتی را که با شلیک به خانه آغاز کرد ، 13 دقیقه دوباره دروازه بان یونایتد مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

می توانست 3-0 لحظه بعد باشد که امیل فورسبرگ از فاصله ای دور با یک گل به رحمت خود دور شود.

یک ضربه سر احتمالی میسون گرینوود و یک نیمه فرصت توسط مارکوس راشفورد همه در یونایتد در نیم ساعت ابتدایی تولید شد.

وقتی ابراهیما کناته به بالای دروازه رفت و لیلیپزیگ یک گل را لغو کرد و ویلی اوربان به خانه ضربه زد تا فقط توسط VAR آفساید اعلام کند.

یونایتد در نیمه دوم با دفاع از دونی ون دی بیک به جای الکس تلس ، وینگر چپ ، دفاع خود را محکم کرد ، در حالی که پوگبا برای نیم ساعت آخر به میدان آمد.

یونایتد تهدید کرد که فرناندس شوت از راه دور زد و سپس به تیر دروازه برخورد کرد ، درست قبل از اینکه دفاع ضعیف تر ، میزبان را به گل سوم خود برساند.

جولیان ناگلسمن ، مربی لایپزیگ حمله خود را با آوردن یوسف پولسن و کلویورت ، مهاجمانی که یک سانتر سبیتزر را به ثمر رساندند و De Gea را با ضربه سر 69 دفع کرد ، حملات خود را تقویت کرد.

تبلیغ شده

در مراحل پایانی بعد از اینکه کونات گرینوود را به زمین آورد و در دقیقه 80 پنالتی را فرناندس تبدیل کرد درام ایجاد شد.

پوگبا سپس با یک کرنر عمیق فرناندس روبرو شد که ضربه ایستگاهی او در آن فاصله داشت و ضربه سر او از کناته دور شد تا در دقیقه 82 نتیجه 3-2 شود ، اما لایپزیگ در صرافی های متشنج این موقعیت را حفظ کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله