لیگ قهرمانان: لیونل مسی برای سفر بارسلونا به مجارستان استراحت کرد

لیگ قهرمانان: لیونل مسی در سفر بارسلونا به مجارستان استراحت کرد

لیونل مسی در جریان مسابقه بارسلونا در لالیگا مقابل اوساسونا.© خبرگزاری فرانسه


وقتی بارسلونا روز چهارشنبه برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا در فرنسواروس به مجارستان رفت و بلیط های خود را برای دور بعدی رزرو کرد ، مربی رونالد کومان به لیونل مسی استراحت می دهد. بارسلونا با کسب 12 امتیاز از چهار بازی در رده نخست گروه G قرار دارد ، اما با 10 امتیاز عقب تر از رئال سوسیه داد ، در رده هفتم لیگ قهرمانان اسپانیا قرار دارد. سرمربی بارسلونا ، رونالد کومان ، گفت که مسابقه در مجارستان یک فرصت عالی برای استراحت ستاره ها و خاموش شدن چراغ های کمتری است. هلندی گفت: “ما به طور معمول این کار را انجام نمی دهیم ، اما با توجه به تقویم در سال جاری ، فقط چند فرصت برای استراحت به افراد وجود دارد و فردا یکی از آنهاست.”

اخبار

دروازه بان مارک آندره تر اشتگن و هافبک برزیلی کوتینیو نیز در این مسابقه حضور خواهند داشت تا برای انجام وظایف داخلی تازه باشند.

کومان گفت: “دیدار روز شنبه (مقابل کادیز) یک مسابقه مهم برای پیشرفت ما در لیگ است و بعد از فردا ، فرصت های کمی برای استراحت برای هر کس وجود خواهد داشت.”

کومان گفت: “مسی برای حمله ما کلیدی است ، اگر توپ به او برسد ، حرکت وجود دارد ، کیفیت زیادی در پاسهای او وجود دارد.”

“در ابتدای فصل ، او کمی بیشتر تلاش کرد و ممکن است این یک فصل 30 گل نباشد.

تبلیغ شده

“اما او خوب کار می کند ، او هنوز هم در حمله ما یک بازیکن بسیار مهم و تعیین کننده است. لئو بازیکنی است که همیشه می خواهد بازی کند.”

مارتین برایت وایت ، بازیکن خط حمله بارسلونا پس از سه بار گلزنی در دو مسابقه اخیر خود ، می تواند از روز چهارشنبه شروع کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله