لیگ قهرمانان: برونو فرناندس پس از فلوپ منچستر یونایتد می گوید: “ما باید کار بهتری انجام دهیم”

لیگ قهرمانان:

برونو فرناندس گفت منچستر یونایتد پس از باخت تیم مقابل استامبول باشاک شهیر باید “بهتر عمل کند”.© خبرگزاری فرانسه


برونو فرناندس اعتراف كرد كه منچستر یونایتد پس از شکست شرم آور مقابل باسكشهیر استامبول فشارهایی را بر سر مربی اوله گونار سولسكایر “بهتر” می برد. یونایتد شروع سخت این فصل را تحمل کرده و باخت چهارشنبه در لیگ قهرمانان در استانبول آخرین نتیجه دردناک سولسکایر زیر آتش بود. در میان صحبت های مبنی بر اینکه مورسیو پوچتینو ، سرمربی سابق تاتنهام می تواند جایگزین Solskjaer شود ، فرناندس اذعان کرد که یونایتد طی هفت روز گذشته در زیر بهترین شرایط خود قرار داشته است ، آرسنال آخر هفته گذشته در لیگ برتر یک شکست خانگی به آنها داد که آنها را به منطقه سقوط نزدیک کرد.

اخبار

فرناندس پیش از این گفت: “ما باید خیلی بهتر عمل کنیم و باید کاری بیشتر از اینکه بگوییم” کاری در بازی بعدی انجام دهیم “انجام دهیم زیرا این یک بازی دشوار برای ما خواهد بود. اکنون تمرکز ما باید اینجا باشد.” سفر روز شنبه به اورتون.

در حالی که ماه اکتبر با شکست خانگی 6-1 مقابل تاتنهام آغاز شد ، فرناندس ، هافبک پرتغالی معتقد است پیروزی های یونایتد در لیگ قهرمانان برابر لایپزیگ و پاری سن ژرمن و همچنین پیروزی راحت آنها در لیگ برتر در نیوکاسل ، ثابت می کند که این همه نابودی و تاریکی نیست.

وی در پاسخ به این سال که آیا اعتماد به نفس یونایتد کاهش یافته است ، گفت: “من فکر می کنم البته بعد از دو شکست ، فکر کردن یا گفتن چیزی در این مورد دشوار است.”

“اما من فکر می کنم که ما باید یک هفته پیش نگاه کنیم. همه در مورد اینکه ما خوب پیش می رویم صحبت می کنند ، ما بازی های شگفت انگیزی انجام می دهیم.

“ما مقابل نیوکاسل پیروز شدیم ، مقابل پاریس پیروز شدیم ، لایپزیگ را شکست دادیم. در یک بازی برابر چلسی به تساوی می رسیم که می توانیم پیروز شویم.

“اما البته امتیازاتی که در لیگ داریم امتیازات مورد نظر ما نیست.

تبلیغ شده

“ما نیز باید همین کار را انجام دهیم: رفتن به هر بازی ، تلاش برای پیروزی ، و اکنون در لیگ قهرمانان فرقی نخواهد کرد.

“ما وضعیت خوبی داریم. البته در لیگ برتر (لیگ برتر) وضعیت خوبی نداریم. همه ما این را می دانیم.

مباحث ذکر شده در این مقاله