لیگ قهرمانان اروپا: رئال مادرید و زین الدین زیدان بریس برای شب حساس اروپا


رئال مادرید موفقیت در لیگ قهرمانان را بیش از همه مهم می داند ، اما قهرمانان 13 دوره ای در بازی روز چهارشنبه مقابل بوروسیا مونشنگلادباخ با امیدهای صعود خود به رشته ای آویزان هستند. اگر آنها از یک مرحله تحقیرآمیز در مرحله گروهی رنج ببرند ، و به عنوان تنها تیمی که از حذف در این مرحله جلوگیری می کند ، به پایان می رسد ، آینده مربی زین الدین زیدان در معرض خطر قرار خواهد گرفت. پیروزی هر دو طرف در پایتخت اسپانیا تضمین صعود آنها به مرحله یک هشتم نهایی از گروه B را به همراه دارد.

اخبار

گزارش ها در پایتخت اسپانیا در صورت جدایی از زیدان ، مادرید را به مائوریسیو پوچتینو ، مربی سابق تاتنهام ، که در حال حاضر فاقد باشگاه است ، مرتبط می کند ، در حالی که رائول گونزالس ، مربی رئال مادرید کاستیا ، مهاجم پرکار این باشگاه در گذشته ، به عنوان ‘طرح B’

سانتیاگو سولاری ، سلف فرانسوی پس از خروج تحقیرآمیز در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019 ، اخراج شد و راه بازگشت وی را فقط 10 ماه پس از جدایی ناگهانی اش هموار کرد.

حذف فصل گذشته منچسترسیتی در همان مرحله با عملکرد قدرتمند داخلی تیم کاهش یافت ، زیرا آنها به عنوان قهرمانی اسپانیا راه یافتند ، اما یک شکست زودهنگام دیگر در اروپا می تواند آخرین ضربه برای فلورنتینو پرز رئیس جمهور خوشحال کننده باشد.

ایکر کاسیاس ، دروازه بان سابق مادرید ، با دفاع از مربی در برابر گمانه زنی های آینده خود ، گفت: “زیزو یک مربی باشکوه ، یک دوست خوب است و همه تلاش خود را انجام می دهد تا مادرید در بهترین موقعیت ممکن باشد.”

“شما نمی توانید در گذشته زندگی کنید ، اما او حق هدایت مادرید را به دست آورده است.”

راموس برمی گردد

با این وجود ، علی رغم موفقیتش در دو مسئولیت ، کسب سه جام قهرمانی در لیگ قهرمانان ، دو قهرمانی در لالیگا و دو جام جهانی باشگاه ها در میان سایر نقره ها و سابقه خوب بازیگری ، یک شکست می تواند هشتمین مصدوم مدیریتی زیدان مادرید در 10 سال گذشته باشد .

او حداقل با بازگشت کاپیتان سرخیو راموس و دفاع راست دنی کارواخال تقویت می شود. این دو نفره اسپانیایی قسمت های مهم دفاع مادرید هستند.

به ویژه راموس ضروری است ، مادرید در 8 بازی از 10 بازی اخیر اروپایی خود که 35 ساله در آن بازی نکرده است ، از جمله حذف آژاکس و منچسترسیتی ، 8 شکست خورده است.

زیدان پس از پیروزی 0-0 مقابل سویا در روز شنبه ، اولین برد رئال در لیگ در لیگ از ماه اکتبر ، تقویت شد.

زیدان گفت: “چند روز گذشته بسیار سخت بود اما این تیم شخصیت زیادی دارد و عاشق چالش ها است.”

“پیروزی امروز برای آنچه در آینده می آید بسیار مهم است. ما می دانیم که وقتی خوب بازی نکنیم مورد انتقاد قرار می گیریم اما باید روی نکات مثبت تمرکز کنیم و به تلاش برای یافتن سازگاری ادامه دهیم.”

مادرید تقریباً در ماه اکتبر در آلمان شکست خورد اما گلهای آخر کریم بنزما و کاسمیرو به آنها کمک کرد تا پس از دو گل مارکوس تورام گلادباخ را پیش بیاندازند تا تساوی 2-2 را بدست آورند.

یک پیروزی برابر اینترمیلان خسته کننده آنتونیو کونته مادرید را در مسیر خود قرار داد اما شکست ناامیدکننده 2-0 خارج از خانه مقابل شاختار دونتسک در ابتدای ماه دسامبر باعث شد زیدان به شدت به یک پیروزی در این هفته برسد.

تبلیغ شده

مادرید سپس شنبه در یک دربی میزبان رهبران لیگ اتلتیکو مادرید است ، یک مسابقه مهم دیگر در یک هفته که می تواند فصل قهرمانان اسپانیا و آینده مربی آنها را مشخص کند.

پس از شکست شاختار ، زیدان اصرار داشت که او قصد استعفا ندارد ، اما اگر تیم مقابل گلادباخ مارکو رز بیفتد ، این تصمیم ممکن است از دست او گرفته شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله