لیگ قهرمانان اروپا: اولیویه ژیرود چهار گل به ثمر رساند چلسی Thrash سویا به گروه برتر


اولیویه ژیرود چهار گل به ثمر رساند در حالی که چلسی روز چهارشنبه به پیروزی چشمگیر 4-0 در سویا دست یافت تا جایگاه نخست گروه E لیگ قهرمانان را بدست آورد. این مهاجم 34 ساله پیرترین بازیکنی است که از این زمان هت تریک کرده است. فرنس پوشکاس بزرگ مجارستانی در سال 1965 برای رئال مادرید مقابل فاینورد. او همچنین از پنج سال پیش کریستیانو رونالدو مقابل مالمو ، اولین بازیکنی است که چهار بار در یک بازی لیگ قهرمانان گلزنی کرده است. “فرانک لمپارد” ، مدیر چلسی ، آخرین بازیکن چلسی که در یک بازی برابر استون ویلا در سال 2010 چهار گل به ثمر رسانده است ، به BT Sport گفت: “عملکرد انفرادی شگفت انگیز از اولیویه. او را خوشحال کردم ، تیم را خوشحال کرد. .

اخبار

هر دو تیم قبلاً به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرده بودند ، اما ژیرود در شروع نادر بهترین استفاده را کرد و با پای چپ ، پای راست و سر خود گلزنی کرد تا چلسی را به عنوان برنده گروه ببیند و در یک پنالتی هم گل کند.

“من نمی دانستم تا دو سال پیش که شما آن را هت تریک کامل خواندید ، وقتی من مقابل (دینامو) کی یف در (لیگ اروپا) گل (یک گوی سه گانه) به ثمر رساندم ، گفتم” منظورت چیست؟ خوب بود ، اگرچه پاس های خوبی داشتم. “

“من سعی خواهم کرد که همین کار را ادامه دهم – کار خوب تیم را به پایان برسانم و حضور در تاریخ باشگاه همیشه خوب است و ما برای نشان دادن تاریخ خود فوتبال بازی می کنیم ، بنابراین من خوشحالم که به تیم کمک می کنم تا پیروز شود و برای به ثمر رساندن چهار گل. “

ملی پوش فرانسوی پیامی را به لمپارد فرستاد ، در حالی که تیمو ورنر و تامی آبراهام ظاهرا بالاتر از او به ترتیب نوک زدن ، با استفاده از حداکثر استفاده از تنها شروع دوم فصل خود ، پیامی را ارسال کردند.

ژیرود در پاسخ به این سال که آیا اکنون انتظار دارد روز شنبه مقابل لیدز یونایتد در لیگ برتر شروع کند یا خیر ، گفت: “بگذارید از شب و آن برد بزرگ لذت ببرم و بعد از آن استراحت خواهیم کرد و خواهیم دید که برنامه گافر چیست.”

لمپارد اکنون می تواند برای آخرین بازی گروهی مقابل کراسنودار در استمفوردبریج به استراحت بازیکنان بپردازد ، در حالی که تیمش به دنبال پیشرفت در مرحله قبل به مرحله یک شانزدهم نهایی است ، جایی که آنها برنده نهایی بایرن مونیخ بودند.

– پایان خوب –

ژیرود زمان اندکی را برای جلو انداختن چلسی به هدر داد و پاس هوشمندانه کای هاورتز را قبل از برش جمع کرد و در دقیقه هشت یک ضربه خوب را به گوشه دور زد.

سویا وقتی دید دو درخواست پنالتی برای هندبال رد شد ناامید شد.

در دقیقه 20 ، ادعاهای مربوط به كریستین پولیشیچ كه توسط داور آرتور سوارس دیاس انجام شد پس از بررسی مانیتور زمین بازی به بیرون منتقل شد.

در پی تاخیر طولانی VAR پس از ضربه ایستگاهی ایوان راکیتیچ به دیوار چلسی ، میزبان فریاد پنالتی دیگری را رد کرد.

گذشته از آن لحظات عصبی ، آبی های لمپارد بیشتر تهدیدکننده بودند ، آنتونیو رودیگر قبل از اینکه آلفونسو پاستور از رانندگی کم پولسیسیک جلوگیری کند ، دید یک ضربه سر از خط خارج شد.

تیم میزبان نیمه دوم را با درخشش آغاز کرد ، چراکه Jesus Navas با یک پاس هوشمندانه نمانیا گودل را انتخاب کرد ، اما بازیکن ملی پوش صربستان با اختلاف کمی توپ را به بیرون زد.

چلسی در دقیقه 54 برتری خود را دوبرابر کرد ، زیرا ژیرود با ضرب در پاس ماتئو کوواچیچ و قطع توپ روی دروازه بان سویا ، پرونده خود را برای مدت زمان بیشتری بیشتر کرد.

تبلیغ شده

اما او در آنجا به پایان نرسید ، و اولین هت تریک خود در لیگ قهرمانان اروپا از زمان سه گانه برابر المپیاکوس برای آرسنال در سال 2015 را با ضربه سر از روی ارسال نئوگولو کانته به اتمام رساند.

ژیرود با هفت دقیقه بازی ، نمایش مجازی از روی صحنه را دور زد و یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند که خودش بدست آورده بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله