لیگ فوتبال انگلیس اجازه می دهد از مرحله بعد پنج تعویض انجام شود

لیگ فوتبال انگلیس اجازه می دهد از مرحله بعد پنج تعویض انجام شود

لیگ برتر در فصل جاری پنج تعویض انجام نداده است.© خبرگزاری فرانسه


لیگ فوتبال انگلیس ، نماینده بخش های زیر لیگ برتر ، روز چهارشنبه اعلام کرد که از مرحله بعدی مسابقات ، پنج بازیکن تعویض در تمام بخش ها مجاز است. این به دنبال اعلامیه ای توسط هیئت بین المللی اتحادیه فوتبال ، نهاد قانونگذار این ورزش ، مبنی بر اینکه قانون پنج بازیکن جایگزین تا سال 2020/21 تمدید می شود – اما انتخاب انتخاب این قانون برای مسابقات فردی است.

اخبار

لیگ فوتبال ، که سه بخش زیر لیگ برتر نخبه انگلیس را کنترل می کند ، در بیانیه ای گفت: “پس از مشورت با باشگاه ها ، هیئت EFL توافق کرده است که تعداد مجاز بازیکنان را به 5 جایگزین در همه مسابقات Sky Bet EFL که از ساعت 12 ظهر جمعه 20 نوامبر برای باقیمانده فصل 2020/21 قرار دهید. “

لیگ برتر تنها بخش اصلی پرواز برتر فوتبال اروپا است که به تیم ها اجازه نمی دهد در طول مسابقه 5 تغییر در یک مسابقه ایجاد کنند.

پنج تعویض در لیگ برتر در طی دو ماه پایانی فصل ویرانگر کرونا باعث اختلال در فصل 2019/20 شد ، اما برنامه ریزی برای معرفی چنین طرحی در این فصل دو بار موفق به کسب 14 مورد لازم از 20 اکثریت باشگاهی نشده است.

ریچارد مسترز ، مدیرعامل لیگ برتر هفته گذشته گفت که انتظار تغییر در “آینده قابل پیش بینی” را ندارد.

گرت ساوت گیت ، سرمربی انگلیس ، به یورگن کلوپ ، سرمربی لیورپول و پپ گواردیولا ، بازیکن منچسترسیتی برای درخواست 5 بازیکن تعویضی پیوست و استدلال کرد که شروع فصل دیرتر از حد معمول و لیست تجهیزات متراکم ، احتمال مصدومیت را افزایش می دهد.

تبلیغ شده

ساوت گیت روز یکشنبه با اشاره به شکست 2-0 تیمش در لیگ ملت ها گفت: “ما (انگلیس) توانستیم پنج تغییر در برابر بلژیک ایجاد کنیم – در پایان چهار تغییر انجام دادیم – و باشگاه ها این گزینه را ندارند.”

“چند آسیب دیدگی کمتر جدی علیه بلژیک وجود داشت ، اما ما چه کار می کنیم؟ صبر کنید تا بار زیادی از آنها به بدن برسد؟”

مباحث ذکر شده در این مقاله