لیگ بزرگ باش بانوان: رئیس BBL می گوید: افتخار بازیکنان برای پیشگامی در موضع گیری خود علیه نژادپرستی


آلیستر دابسون ، رئیس لیگ های بزرگ باش (BBL) روز سه شنبه از همه بازیکنانی که در لیگ بزرگ باش (زنان) شرکت کردند ، به دلیل پیشگامی در موضع گیری خود علیه نژادپرستی تشکر کرد. دابسون در یک گفت: انتشار رسمی کریکت استرالیا.

اخبار

فصل WBBL 2020-21 توسط سیدنی تندر برنده شد زیرا تیم در مرحله نهایی مسابقات ستارگان ملبورن را شکست داد.

WBBL در ششمین فصل خود و یکی دیگر از مسابقات ، در یکی از به یاد ماندنی ترین مسابقات تاکنون به اوج جدیدی رسیده است. بهترین بازیکنان از سراسر جهان در کنار دهکده WBBL شورشی در کنار بهترین کرکتورهای داخلی استرالیا جمع شدند و یک دوره 59 بازی کامل را در چندین مکان در سیدنی پشت سر گذاشتند.

جمعیت فروخته شده شاهد بودند که سیدنی تندر ادعا می کند عنوان دوم WBBL را زیر نور چراغ ها در شمال سیدنی بیضی برگزار می کند ، در حالی که فینال اولین موقعیتی است که دو داور زن در یک فینال بزرگ داخلی در استرالیا کنترل می کردند. بیش از 1 میلیون بیننده به سری نهایی WBBL | 06 پیوستند که برای اولین بار زیر نور در زمان اصلی پخش شد. این دومین سری از فینال های WBBL با بالاترین امتیاز پس از WBBL | 04 بود ، با Final به دومین بازی WBBL با بالاترین رده بندی تبدیل شده است و بالاترین رتبه برای یک بازی در 7mate باقی مانده است.

در اولین فصل حضورش در پرت اسکورچرز ، سوفی دیوین همه کاره ادعا کرد که جوایز بهترین بازیکن تورنمنت را پشت سر می گذارد ، در حالی که دارچی براون بولینگ 17 ساله ، در اولین بازی خود ، یانگ گان شورشی نام گرفت.

تاریخچه بازی در زمین نیز ساخته شد ، و مولی استرانو ، چرخنده ملبورن Renegades ، اولین بازیکنی شد که 100 ویکت WBBL را بدست آورد و بت مونی و الیز پری هر دو 3000 بار WBBL را پشت سر گذاشتند. Devine با ضربات بزرگ همچنین اولین خفاشی شد که به 100 شش ران برخورد کرد.

تبلیغ شده

“WBBL | 06 از بسیاری جهات یک تورنمنت باورنکردنی بود و من به همه کسانی که این اتفاق را افتادند افتخار می کنم ، از جمله بازیکنان محلی و خارج از کشور که وقت خود را در قرنطینه گذرانده اند ، دولت NSW که اجازه داد مسابقات برگزار شود ، پخش های مختلف ما شرکایی که همچنان به دیده شدن بازی کمک می کنند و کسانی که WBBL Village را برای بیش از 250 بازیکن ، خانواده و کارکنان خانه خود ساخته اند ، “.

وی افزود: “ما در طول مسابقات با بازیهای باورنكردنی كریكت و نمایش های درخشان انفرادی تحت درمان قرار گرفتیم و تعجب آور نیست كه هواداران بیشتری برای تماشای برنامه تماشا كنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله