لیگ برتر هند: کاگیسو رابادا مهارت در زمینه تمرین در اتاق آموزش ابتکاری رختکن پایتخت های دهلی را به نمایش می گذارد

IPL 2020: Kagiso Rabada ویترین زمینه مهارت در مته های آموزش اتاق لباس نوآورانه پایتخت های دهلی

IPL 2020: کاگیسو ربادا در دومین تلاش خود موفق بود.© توییتر


کاگیسو ربادا ، سرعتی و سریع بازیگر دروازه بان های دهلی (DC) در حال حاضر پیشتازترین بازیکن در لیگ برتر هند (IPL) 2020 است. رابادا 25 بازی در 14 مسابقه با میانگین 17.80 و ضربات 13.12 را به خود اختصاص داده است. با این حال ، آفریقای جنوبی نیز با پرتاب های خود کاملاً تیز عمل می کند ، همانطور که در ویدئویی که توسط دستگیره رسمی توئیتر حق رای دادن به اشتراک گذاشته شده است ، قابل مشاهده است. “وقتی @ RickyPonting وMohammadKaif شما را وادار می کنند که تمرینات ضربه مستقیم را حتی در اتاق رختکن انجام دهید. # Dream11IPL #YehHaiNayiDilli @ KagisoRabada25” ، عنوان را بخوانید. Rabada در حال تلاش برای ضربه زدن به بطری آب قرار گرفته در فاصله مشخص در یک تمرین مستقیم ابتکاری ، که در داخل رختکن تیم انجام می شود ، دیده شد. کریکت در اولین بار نتوانست شوت خود را به هدف برساند ، قبل از آنکه با یک تلاش دوم موفق شود.

اخبار

در اینجا ویدیویی وجود دارد که تمرین را نشان می دهد:

حق رای دادن مستقر در دهلی در اولین رقابت مقدماتی دوره در حال انجام به عنوان مدافع عنوان قهرمانی هند بمبئی (MI) به میدان می رود.

پس از پیروزی مقابل Royal Challengers Bangalore (RCB) در مسابقه نهایی لیگ قهرمانان ، دی سی در جدول امتیازات دوم شد. حق رای دادن مستقر در دهلی ، در پنجاه و پنجمین مسابقه IPL 2020 RCB را با اختلاف شش ویکت شکست داد.

پایتخت های دهلی با عملکرد ضعیف در مرحله پلی آف ، هرگز در هیچ دوره لیگ غنی از پول نقد به فینال راه پیدا نکردند. دیدار روز پنجشنبه مقابل MI پنجمین حضور دهلی در پلی آف یک فصل IPL خواهد بود. یک پیروزی کمک خواهد کرد که حق رای دادن به زن خود پایان دهد ، و کاپیتان Shreyas Iyer نسبت به عملکرد تغییر دهنده بازی Rabada خوش بین خواهد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله