لیگ برتر لانکا: پاکستان پاکیر سهیل تانویر مثبت برای ویروس کرونا

لیگ برتر لانکا: پاکستان پاکیر سهیل تانویر مثبت برای ویروس کرونا

سهیل تانویر ، پیکر پاکستانی ، بخشی از امتیازات Kandy Tuskers است.© توییتر


Sohail Tanvir مریض پاکستانی در آستانه لیگ برتر لانکا آزمایش ویروس کرونا را مثبت اعلام کرده است. تانویر پس از ورود به سریلانکا به دومین بازیکنی تبدیل شد که تست Covid-19 را در مسابقات مثبت اعلام کرد. Speedster بخشی از امتیازات Kandy Tuskers است. حق رای در توییتر خود نوشت: “متأسفانه @ sohailmalik614 ، كاندي توسكر خود ما از نظر تست # COVID19 مثبت شده است. Tanvir قرار بود به عرفان Pathan ، Munaf Patel ، نماد محلی Kusal Perera ، متخصصان سری T20 سریلانکا ، Kusal Mendis و Nuwan Pradeep و سایر اعضای تیم ، به همه کاره سابق هند پیوست. شرکت وی در این رویداد اکنون با تعادل روبرو است.

اخبار

اوایل آزمایش Ravinderpal Singh از کانادایی ، آزمایش COVID-19 مثبت بود. Ravinderpal قرار بود برای امتیازات Colombo Kings بازی کند اما در دسترس بودن او برای مسابقات اکنون به بهبودی او بستگی دارد.

فصل افتتاحیه LPL علی رغم خروج بازیکنان ستاره ای از جمله کریس گیل ، لاسیت مالینگا و سایر بازیکنان از مسابقات ، هفته آینده آغاز خواهد شد.

در LPL ، پنج تیم حق امتیاز ، به نام های کلمبو ، کندی ، گاله ، دامبولا و یافنا در 23 مسابقه به رقابت می پردازند.

تبلیغ شده

کلمبو در تاریخ 26 نوامبر در بازی افتتاحیه LPL در استادیوم بین المللی کریکت ماهیندا راجاپاکسا در هامبانوتا به مصاف کندی می رود.

هر روز تا نیمه نهایی 13 و 14 دسامبر دو سر وجود دارد. فینال 16 دسامبر برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله