لیگ برتر لانکا: شهید افریدی پس از جدال در زمین بازی با محمد امیر ، جوان افغان را سرزنش می کند. تماشا کردن


شش مسابقه در مسابقات لیگ برتر لانکا 2020 ، و این مسابقات قبلاً نمایش های خوبی در زمین داشته است. روز دوشنبه ، کندی توسکرز 25 گل در هامبانوتا را شکست داد و گلد گلادیاتور را شکست داد ، اما این مسابقه تحت الشعاع چند درگیری درون زمین قرار گرفت. در پایان بازی ، محمد امیر ، بازیکن پاکستان ، که برای گل گلادیاتورها مبارزه می کرد ، با نوین الحق از توشکرها تبادل عصبانی کرد و هر دو بازیکن سعی کردند به چهره یکدیگر برسند. در حالی که نوین الحق بیش از حد حاضر به عقب نشینی نبود ، امیر در حالی که از زمین بازی خارج می شد ، با شلیک های کلامی به طرف جوان 21 ساله افغان شروع به شلیک کلامی کرد. در حالی که اعضای دو تیم پس از مسابقه با یکدیگر دست می دادند ، یک شهید کاپیتان عصبانی گلادیاتورهای گاله دیده شد که در حال تبادل چند کلمه با ناوین الحق است.

اخبار

نگاهی به کل درگیری در اینجا:

https://www.youtube.com/watch؟v=7dguq2HJSmg

افریدی بعداً به شبکه های اجتماعی رفت تا درباره این حادثه اظهار نظر کند.

وی در توئیتر خود نوشت: “توصیه من به بازیکن جوان ساده بود ، بازی را انجام دهید و به صحبت های توهین آمیز بپردازید.”

وی افزود: “من در تیم افغانستان دوستانی دارم و روابط بسیار صمیمانه ای داریم. احترام به هم تیمی ها و حریفان روحیه اصلی بازی است.”

روز دوشنبه ، برندان تیلور و کوسال مندیس با خفاش برای Kandy Tuskers بازی کردند و به آنها کمک کردند تا 196 را برای پنج نفر پست کنند.

در تعقیب و گریز ، دانوشکا گوناتیلاکا یک توپ 52 نفری 82 را خرد کرد اما هیچ حمایتی از سوی هم تیمی های خود پیدا نکرد. افریدی به دلیل یک اردک طلایی برکنار شد زیرا گلادیاتورها فقط سهمیه 171 را می توانستند 171 را مدیریت کنند.

گلادیاتورهای Galle Afridi یک کابوس برای مبارزات انتخاباتی LPL 2020 خود دیده اند. آنها سه مسابقه انجام داده اند و هر سه را باخته اند تا آخرین مکان را در جدول امتیازات LPL به خود اختصاص دهند.

گلادیاتورها تنها تیمی هستند که در این فصل حتی در یک مسابقه پیروز نشده اند.

تبلیغ شده

خود کندی توسکرها زمان سختی را پشت سر گذاشتند ، اما اولین برد خود را در این مسابقات روز دوشنبه ثبت کردند. آنها با پیروزی در سه بازی به مقام سوم جدول پنج تیمی صعود کردند.

در حال حاضر ، Jaffna Stallions با دو پیروزی از دو پیروزی جدول امتیازات را رهبری می کند و پس از او Colombo Kings قرار دارد ، که همچنین در هر دو مسابقه خود پیروز شده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله