لیگ برتر: تست عنوان قهرمانی تاتنهام ، لیورپول زخمی میزبان لیدر لیدر است


با بازگشت لیگ برتر روز شنبه بعد از تعطیلات بین المللی ، اعتبار تاتنهام وقتی میزبان منچسترسیتی است ، مورد بررسی کامل قرار می گیرد. اسپرز تنها یک امتیاز از لستر فاصله دارد اما تنها سه امتیاز شش تیم برتر را از هم جدا می کند ، چلسی و استون ویلا نیز حداقل به ترتیب برابر نیوکاسل و برایتون فرصت دارند تا برای چند ساعت مقام اول را کسب کنند. با انجام مسابقات نهایی بین المللی سال و غبارروبی ، یک برنامه زمستانی طاقت فرسا از فوتبال باشگاهی با 9 دور مسابقات لیگ قبل از 2 ژانویه در انتظار پرواز برتر انگلیس است.

اخبار

لیورپول ، مدافع عنوان قهرمانی ، در حال حاضر سنگین ترین برنامه شلوغ را متحمل شده است زیرا تیم یورگن کلوپ به دلیل مصدومیت پیش از سفر لستر به آنفیلد ، آسیب دیده است.

آزمون واقعی مورینیو اسپرز

تاتنهام برای اولین بار در بیش از سه سال قبل از پیروزی لستر برابر ولوز قبل از وقفه بین المللی ، چند ساعت در بالای جدول لذت برد.

شاگردان ژوزه مورینیو در هفت بازی لیگ شکست نخورده اند و هری کین و سون هئونگ مین امیدوار هستند که برای اولین بار در 60 سال گذشته می توانند لیگ را فتح کنند.

با این حال ، این آرزوها برای عنوان قهرمانی با سیتی ، چلسی ، آرسنال ، لیورپول و لستر مورد آزمایش قرار می گیرد تا در شش بازی بعدی خود به میدان بروند.

سیتی در 10 ام با شش امتیاز فاصله تا سقوط ، اما با یک بازی در حال سقوط است. بازگشت تنها 12 امتیاز از هفت بازی ابتدایی این فصل با کمترین نتیجه از 5 سال پیش پپ گواردیولا به منچستر رسیده است.

با این وجود ، پس از شروع دشوار ناشی از فقدان یک پیش فصل ، مصدومیت ، موارد Covid و یک بازی دشوار از مسابقات ، سفر به تاتنهام نیز نشانه ای از این که سیتی گوشه ای کرده است یا خیر.

مردان گواردیولا در 9 بازی در تمام مسابقات شکست نخورده اند ، اما به طور غیرمعمولی برای گلزنی تلاش کرده اند و در هر 5 بازی اخیر خود در لیگ فقط یک گل به ثمر رسانده اند.

فقدان یک مهاجم طبیعی در بیشتر دوران بازی به دلیل مصدومیت به گابریل ژسوس و سرخیو آگوئرو یک معلولیت قابل توجه بوده است.

اما گواردیولا که به قلم تمدید قرارداد دو ساله در پنجشنبه، می تواند هر دو عیسی و آگوئرو را انتخاب کنید برای اولین بار در این فصل در تعطیلات آخر هفته، در حالی که فران تورس پس از به ثمر هت تریک در برابر آلمان در اسپانیا پر از اعتماد به نفس است پیروزی 6-0 در روز سه شنبه.

لیورپول کوتاه دست

منابع دفاعی لیورپول که از مدتها پیش به دلیل مصدومیت طولانی مدت به ویرجیل ون دایک دچار ناراحتی شده بودند ، به دلیل وقفه بین المللی با جو گومز که برای ادامه فصل محروم بود ، بیشتر تخلیه شد.

ترنت الكساندر-آرنولد برای دو هفته دیگر غایب است ، در حالی كه جوردن هندرسون پس از گرفتگی عضله برای انجام وظیفه بین المللی ، از نظر آسیب دیدگی دچار مشكل است.

محمد صلاح بهترین گلزن نیز پس از مثبت بودن آزمایش ویروس کرونا برای حضور در مصر در دیدار لستر غایب خواهد بود.

با وجود اخلال ، قرمزها اگر پیروزی روز یکشنبه سیتی را شکست ندهند ، می توانند با پیروزی در بالای جدول قرار بگیرند.

اما یک فرصت عظیم برای سرمربی سابق لیورپول ، برندان راجرز ، برای تبدیل شدن به اولین مرد هدایت تیم میهمان برای قهرمانی در لیگ در آنفیلد از آوریل 2017 ، بدون نگرانی از نظر آسیب دیدگی برای روباه های پر پرواز ، وجود دارد.

بازنشستگی جیمی واردی از وظیفه انگلیس به این معنی است که بهترین گلزن مشترک لیگ برتر دو هفته مرخصی داشته است ، در حالی که راجرز می تواند ریکاردو پریرا و تیموتی کاستاگن را به دلیل مصدومیت پشت سر بگذارد.

یونایتد اولین برد خانگی؟

پیروزی یونایتد در اورتون اطمینان حاصل کرد که وقفه دو هفته ای با گمانه زنی های بیشتری درباره آینده مدیر اوله گونار سولسکایر پر نشده است.

اما در یک فصل پرتلاطم برای یونایتد ، هیچ تضمینی وجود ندارد که تیم سلسکایر برنده این موفقیت باشد حتی زمانی که وست بروم به دنبال اولین برد فصل خود به اولدترافورد می رود.

یونایتد در لیگ برتر شش مسابقه در خانه پیروز نشده و قبلاً در تمام بازی های گذشته در اولدترافورد شکست خورده است.

وست بروم باید بهترین بازدیدکننده ها باشد در حالی که مردان اسلاون بیلیچ از هشت بازی ابتدایی خود فقط سه امتیاز کسب می کنند.

اما باگی ها در 5 دیدار گذشته خود در اولدترافورد 3 پیروزی و یک تساوی کسب کرده اند.

وسایل (همه اوقات GMT):

شنبه

نیوکاسل – چلسی (1230) ، استون ویلا – برایتون (1500) ، تاتنهام – منچسترسیتی (1730) ، منچستریونایتد – وست بروم (2000)

یکشنبه

فولام – اورتون (1200) ، شفیلد یونایتد – وستهم (1400) ، لیدز – آرسنال (1630) ، لیورپول – لستر (1915)

تبلیغ شده

دوشنبه

برنلی – کریستال پالاس (1730) ، ولوز – ساوتهمپتون (2000)

مباحث ذکر شده در این مقاله