لیگ برتر: تاتنهام با پیروزی بر منچسترسیتی بدون دندان ، اعتبارنامه را نشان می دهد


پپ گواردیولا اعتراف کرد منچسترسیتی کاملاً در دستان تاتنهام بازی می کرد زیرا اسپرز به لطف گلهای ضد حمله سون هئونگ مین و جیووانی لو سلسو ، با برتری 2-0 به بالای جدول شلیک کرد. اسپرز طی 60 سال عنوان برتر پرواز انگلیس را کسب نکرده است ، اما اعتبار قهرمانی خود را با انعطاف پذیری دفاعی نشان داده تا سلطه سیتی در مالکیت توپ را از بین ببرد و بی رحمانه از موقعیت های خود استفاده کند زیرا آنها تنها با دو شوت به سمت دروازه گل زدند. با شکست ، منچسترسیتی هشت امتیاز از رهبران فاصله دارد ، البته با یک بازی در دست ، با تنها سه پیروزی از هشت بازی ابتدایی ، در یازدهم قرار گرفت.

اخبار

فقط 5 دقیقه که یک توپ ساده از بالای Tanguy Ndombele باعث خوابیدن Joao Cancelo شد ، نوشتن روی دیوار برای بازدیدکنندگان روی دیوار بود و Son با سرعت و پایان دقیق زیر نظر Ederson توانست گل ششم خود را در 11 بازی برابر City ثبت کند.

گواردیولا گفت: “این آمار خود گویاست ، ما در بسیاری از بخش ها بهتر بودیم اما گلی دریافت کردیم که نمی توانیم آن را دریافت کنیم.”

“این سناریوی عالی برای آنها بود. ما می دانستیم (هری) کین افت می کند و سون از پشت می دود. ما باید بهتر دفاع کنیم.”

پیروزی اطمینان داد تاتنهام برای اولین بار پس از شش سال روز بالای جدول را به پایان می برد. شاگردان ژوزه مورینیو با دو امتیاز بیشتر از چلسی که آخر هفته آینده در استمفوردبریج با آنها روبرو می شوند ، پیش می روند.

مورینیو گفت: “من ترجیح می دهم که بالا باشم اما این وسواس نیست.” من به جدول ، حریف ، رقابت اهمیتی نمی دهم. من می خواهم به بازی بعدی بروم و اعتقاد دارم که می توانیم بازی را ببریم.

“این تیم یک روند است. نشانه های خوبی در هر سطح وجود دارد ، ما از آن راضی هستیم ، اما من در حال حاضر زیاد به جدول اهمیت نمی دهم.”

گواردیولا با تعهد به قرارداد جدید به عنوان سرمربی سیتی تا سال 2023 این هفته ، گمانه زنی ها درباره آینده خود را پایان داد.

این کاتالان در بارسلونا ، بایرن مونیخ و سیتی هشت عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورده است ، اما گواردیولا اکنون با چالشی روبرو شده است که قبلاً در بازسازی تیم دوم برنده عنوان در همان باشگاه سابقه نداشته است.

برای ششمین بازی پیاپی لیگ ، سیتی نتوانست بیش از یک بار موفق به گلزنی شود و نشانه کمی از مردان گواردیولا بود که در برتری تیم های گلزنی آزاد که عناوین پشت سر هم را در 2017/18 و 2018/19 به دست آوردند ، کشف کرد.

گواردیولا افزود: “ما در تلاش هستیم تا در این فصل گل بزنیم ، این اتفاق می افتد.” آنها دو بار شوت زدند ، دو گل زدند و ما نمی توانیم با 22 شوت به گل برسیم. “

چالش قهرمانی تاتنهام با آرسنال ، لیورپول و لستر که قبل از کریسمس نیز برگزار می شود کاملاً آزمایش خواهد شد ، اما آنها نمی توانستند شروع بهتری برای این روند دلهره آور داشته باشند.

کین پس از چهارمین قهرمانی پیاپی لیگ در لیگ اسپورت گفت: “می بینید که با نحوه ایستادن میز باز است.” “هرکسی که بتواند طلسم خوبی را کنار هم بگذارد ، شانس پیروزی در آن را دارد.”

بعد از شروع بازی زودهنگام ، بازی به الگوی آشنایی تبدیل شد که اکنون 24 درگیری بین مورینیو و گواردیولا است در حالی که بازیکنان مورینیو از عمق گل خود دفاع می کنند و منتظر فرصتی برای ضد حمله هستند.

بازدید کنندگان 66 درصد توپ و میدان را در اختیار داشتند ، اما برای شکستن صفوف انبوه دفاع اسپرز تلاش کردند.

گابریل عیسی پیش از آنکه عیسی آیمری لاپورته را دور بزند ، ناخواسته ضربه کم کوین دی بروین را از کنار دروازه دور کرد ، اما این گل توسط هند برزیل پس از بررسی VAR منتفی شد.

تبلیغ شده

در عوض ، این تاتنهام بود که با یک ضد حمله ساده دیگر 25 دقیقه از زمان ضربه ناک اوت گذشت.

کین وقت و فضای کافی داشت تا قبل از تغذیه لو سلسو ، که یک دقیقه به سختی در زمین بود و با دو لمس اولش ، توپ را شل کرد و می توانست توپ را فراتر از ادرسون پیشروی کند ، .

مباحث ذکر شده در این مقاله