لیونل مسی در حالی که آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی توسط پاراگوئه برگزار می کرد ، انکار کرد

لیونل مسی در حالی که آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی توسط پاراگوئه برگزار می کرد ، انکار کرد

در نیمه دوم لیونل مسی چیزی را که ممکن است گل برتری لغو شود داشت.© خبرگزاری فرانسه


آرژانتین باید از عقب می آمد تا در بازی مقدماتی جام جهانی در لامبونرا روز پنجشنبه با پاراگوئه به تساوی یک بر یک برسد و در نیمه دوم لیونل مسی گل پیروزی خود را لغو کرد. یک گل نیکولاس گونزالس باعث شد آرژانتین پس از پنالتی آنخل رومرو پاراگوئه را مقابل خانه بوکاجونیورز جلوی زمین بکشد ، جایی که هواداران به دلیل شیوع ویروس کرونا در آن غایب بودند. این نتیجه پس از آنکه تیم لیونل اسکالونی در ماه گذشته در خانه اکوادور و خارج از خانه بولیوی ادعای پیروزی ناچیز داشت ، شروع بی نقص آرژانتین در تلاش برای صعود به فینال 2022 قطر است.

اخبار

آنها فکر می کردند که در دقیقه 58 جیووانی لو سلسو توپ را به عقب رساند تا کاپیتان مسی توپ را به صورت کمری به تور دروازه بکشاند ، اما سرانجام این گل توسط مقامات برزیلی به دلیل خطای گونزالس در ابتدای حرکت پذیرفته نشد. .

حداقل آرژانتین در نیمه اول نیمه عقب افتاد ، وقتی رومرو – که در آرژانتین برای سن لورنزو بازی می کند – یک پنالتی را که به دلیل خطای لوکاس مارتینز کوارتا روی میگوئل آلمیرون از نیوکاسل یونایتد انجام داد ، تبدیل کرد.

تیم میزبان پس از مدت کوتاهی هاکسفیل پالاسیوس هافبک را به دلیل مصدومیت از دست داد ، اما لو سلسو جایگزین او کرنر را برای گونزالس مهاجم VfB اشتوتگارت ارسال کرد تا چهار دقیقه قبل از نیمه وقت به گل تساوی برسد.

بعد از گل مردود او ، مسی ناامید نیز صاحب یک ضربه آزاد شد که دروازه بان پاراگوئه آنتونی سیلوا را به تیر دروازه زد.

پاراگوئه که قبلا با پرو به تساوی رسیده و در ونزوئلا پیروز شده بود ، شکست ناپذیر است.

روز سه شنبه ، هنگامی که آرژانتین در لیما با پرو بازی می کند و پاراگوئه میزبان بولیوی است ، طرفین دوباره در عمل هستند.

در بازی دیگر روز پنجشنبه در مقدماتی آمریکای جنوبی ، اکوادور ادعا کرد که در مسابقات رفت و برگشت پیروزی دوم را در سه بازی خارج از خانه بدست آورد ، زیرا پنالتی دیرهنگام کارلوس گروزو آنها را به پیروزی 3-2 برابر بولیوی در لاپاز رساند.

تبلیغ شده

این مسابقه روز جمعه با برزیل میزبان ونزوئلا در سائو پائولو ادامه دارد ، زیرا آنها سومین پیروزی متوالی در مقدماتی را دنبال می کنند.

آنها بدون نیمار خواهند بود ، که به دلیل مصدومیت ناشی از بازی در پاری سن ژرمن بهبود نیافته است.

مباحث ذکر شده در این مقاله