لیورپول برای نزدیکتر کردن لستر به سقوط، اتهامات چهار نفره خود را حفظ می کند

لیورپول فصل آینده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا را دنبال کرد و لستر را هر چه بیشتر به قهرمانی نزدیک کرد، زیرا کورتیس جونز در پیروزی 3-0 دوشنبه در کینگ پاور دو گل زد. ترنت الکساندر-آرنولد عملکرد خوب دیگری را در نقش ترکیبی جدید خود بین دفاع راست و هافبک با یک ضربه خیره کننده به پایان رساند، در حالی که لیورپول به یک امتیاز از چهار تیم برتر نزدیک شد. شاگردان یورگن کلوپ همچنان به یک فروپاشی در اواخر فصل از نیوکاسل یا منچستریونایتد نیاز دارند، اما هفت برد پیاپی از سوی قرمزها فشار بر رقبای آنها را افزایش داده است، که هر دو سه بازی باقی مانده به دو بازی لیورپول دارند.

کلوپ گفت: این تنها کاری است که می توانیم انجام دهیم. “اگر آنها بلغزند و ما آنجا نباشیم واقعا شرم آور خواهد بود. بنابراین ما باید کار خود را انجام دهیم.

فکر می‌کنم ما به فوتبال اروپا که شش هفته پیش در آن دیده نمی‌شد، جواز کسب کرده‌ایم.»

هفت سال بعد از شوکه کردن جهان برای کسب عنوان قهرمانی، روزهای لیگ برتر لستر به نظر می رسد که آنها دو امتیاز از امنیت باقی مانده و دو بازی باقی مانده است.

آنها هنگام سفر دوشنبه آینده به نیوکاسل در دیداری که در صورت پیروزی اورتون یا لیدز در آخر هفته می تواند سرنوشت آنها را رقم بزند، با یک کار دلهره آور دیگر روبرو می شوند.

دین اسمیت، سرمربی موقت لستر گفت: «این بسیار ساده است، ما باید بازی بعدی خود را ببریم. “در سنت جیمز پارک سخت خواهد بود. خوب است برای یک بار هم که شده رهبری را به دست بگیریم.”

ضعف‌های دفاعی روباه‌ها دوباره آشکار شد زیرا شروع درخشان میزبان به سرعت فراموش شد، زمانی که جونز درست پس از نیم ساعت در عرض سه دقیقه دو ضربه را زد.

لوئیس دیاز اجازه داشت تا روی یک توپ بلند از آلیسون بکر به جلو بجنگد، قبل از اینکه محمد صلاح پاس کند تا جونز بدون علامت به دروازه بازکن در تیر دور ضربه بزند.

صلاح لحظاتی بعد دوباره ارائه‌دهنده آن بود، زیرا جونز یک لمس باشکوه برای کنترل و پایان دادن به دانیل آیورسن درمانده انجام داد.

اسمیت اضافه کرد: “من فکر می کردم گل دوم به نظر می رسد که ما از همان ابتدای بازی ذهن هایمان را به هم ریخته ایم.”

ما باید ذهن روشن تری داشته باشیم و زیر فشار روشن فکر کنیم.»

تماشاگران میزبان به سرعت به سمت خود چرخیدند و زمانی که کودی گاکپو مستقیماً به سمت ایورسن شلیک کرد و با فرصتی باشکوه نتیجه را 3-0 کرد، هیاهوهایی شنیده شد.

به ثمر رساندن گل مشکل لستر در این فصل نبوده است، اما آن ها حتی در حمله هم صریح به نظر می رسیدند چرا که باور از سوی مردان اسمیت تخلیه شد.

بهبود فرم لیورپول پس از یک فصل دشوار با نقش جدید الکساندر-آرنولد به عنوان یک بازیساز عمیق در خط میانی در زمان مالکیت توپ همزمان شده است.

ملی پوش انگلیسی کیفیت خود را روی توپ با ضربه ای مجلل به گوشه بالای دروازه در 19 دقیقه بعد از ضربه ایستگاهی صلاح به مسیر او نشان داد.

مصری باید هدف مرسوم خود را برای افزودن به هت تریک پاس گل می داشت.

صلاح توسط گاکپو از دروازه به بیرون فرستاده شد، اما تنها با ضربه ایورسن از دروازه خارج شد تا در شگفتی اکثر افراد داخل استادیوم شکست بخورد.

این از دست دادن هنوز می تواند مهم باشد زیرا لیورپول با 4 گل کمتر از نیوکاسل در تفاضل گل.

اما تیم میهمان با سه امتیاز دیگر کار اصلی را انجام داد و مطمئن شد که حداقل فصل آینده در لیگ اروپا بازی خواهند کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله