لوئیس همیلتون می گوید “هیچ تضمینی” او در فرمول 1 باقی خواهد ماند


لوئیس همیلتون روز یکشنبه فرمول یک را مبهوت کرد ، وقتی که ساعاتی پس از کسب جایزه بزرگ امیلیا رومانیا ، اعتراف کرد که نمی داند فصل آینده همچنان در این ورزش حضور خواهد داشت یا خیر. این قهرمان شش دوره جهان در هنگام کنفرانس خبری پس از مسابقه به خبرنگاران گفت که “هیچ تضمینی” برای ادامه کار وجود ندارد و افزود که “چیزهای زیادی وجود دارد که من را با زندگی پس از زندگی هیجان زده می کند – زمان نشان خواهد داد!” پیروزی همیلتون ، رکورد 93 امین زندگی حرفه ای خود ، در مسابقه روز یکشنبه ، رکورد هفتمین عنوان سازنده متوالی مرسدس را به دست آورد – دستاوردی که وی به “قهرمانان گمنام” تیم و رهبری توتو وولف رئیس تیم نسبت داد.

اخبار

هر دو نفر در پایان این فصل از قرارداد خارج شده اند و به همین دلیل ، حدس و گمان های زیادی زده شده اند.

وقتی از همیلتون س wasال شد که آیا احتمال عزیمت ولف از سمت فعلی خود در سال آینده هیچ تأثیری در تصمیم خود دارد ، وی گفت که این موضوع به او ربطی ندارد.

همیلتون گفت: “من حتی نمی دانم که آیا قرار است سال آینده اینجا باشم ، بنابراین در حال حاضر این مسئله برای من نگران کننده نیست.”

وی بعداً موقع خود را روشن کرد و افزود: “من دوست دارم سال آینده اینجا باشم ، اما مطمئناً تضمینی برای آن وجود ندارد. موارد زیادی وجود دارد که من را از” زندگی پس از زندگی “هیجان زده می کند ، بنابراین زمان مشخص خواهد شد.

همیلتون 35 ساله تقریباً مطمئناً در عرض دو هفته و با تساوی با مایکل شوماخر ، هفتمین عنوان راننده خود را در ترکیه با رکورد برابر خواهد کرد.

او علایق زیادی در خارج از مسابقات اتومبیلرانی از جمله مد ، موسیقی و مسائل حقوق بشر دارد و اغلب گفته است که وقتی بازنشسته می شود قصد دارد همچنان فعال بماند.

تنها رقیب باقی مانده وی ، هم تیمی والتری بوتاس ، که روز یکشنبه با یک یا دو مرسدس به مقام دوم رسید ، باید هشت امتیاز او را شکست دهد تا مبارزه عنوان طولانی شود.

ولف گفته است که می خواست قدم بردارد و وقت بیشتری را با خانواده اش بگذراند و اعتراف کرد که به دنبال یک جانشین احتمالی در نقش خود بود.

همیلتون توضیح داد: “من می فهمم و ما و توتو گفتگوهای زیادی داریم ، بنابراین من بسیار آگاه هستم که او از نظر روحی کجاست – و من فکر می کنم وزن زیادی را با هم تقسیم کرده و تحمل می کنیم”.

“من مدت زمان طولانی و طولانی اینجا بوده ام و قطعاً می توانم درک کنم که می خواهم کمی عقب نشینی کنم و به چیزهایی مانند خانواده و موارد دیگر وقت بدهم.”

“من نمی دانم چه کسی جایگزین او خواهد شد. او یک رهبر است. او قرار نیست کسی را وارد کند که قادر به انجام کار نباشد ، که قرار نیست مطابق آن باشد. او افراد مناسب را پیدا خواهد کرد.”

“به همین دلیل ما توفیقی را کسب کرده ایم که ما به آن دست یافته ایم زیرا او افراد مناسبی را پیدا کرده و آنها را در مکان های مناسب ، در موقعیت هایی قرار داده است تا بتواند تا حد ممکن درخشان باشد.”

وی افزود احساس راحتی و قدرت می کند و می تواند ادامه دهد.

تبلیغ شده

“خوب ، ما در ماه نوامبر هستیم و این دیوانه است که کریسمس آنقدر دور نیست.”

“من احساس خوبی دارم و بسیار قوی هستم. احساس می کنم می توانم ماههای زیادی ادامه دهم ، اما شما به Toto و ماندگاری اشاره می کنید ، بنابراین موارد مختلفی وجود دارد که در ذهن من باقی می ماند.”

مباحث ذکر شده در این مقاله