لوئیس همیلتون در مسابقه با زمان برای اثبات تناسب اندام برای فینال فصل


به گفته توتو ولف ، سرپرست تیم ، لوئیس همیلتون در حال مسابقه با زمان است زیرا او برای بهبودی از Covid-19 و بازگشت به میادین مرسدس در مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی به میدان می رود. رئیس اتریشی پس از مسابقه بزرگ جایزه بزرگ ساخیر در روز یکشنبه ، که جرج راسل بازیکن جانشین هفت بار قهرمان درخشید ، به خبرنگاران گفت که شرایط همیلتون هر روز در حال بهبود است. اما ، وی افزود ، او باید بهبودی کامل خود را به دست آورد و نتیجه آزمایش منفی ویروس کرونا را برگرداند – و در غیر این صورت ، فوق راسل با وام از ویلیامز ، دوباره صندلی خود را به دست می آورد.

اخبار

ولف گفت: “اگر لوئیس بهبود یابد – و او هر روز بهتر می شود – و او را بدون كووید و منفی قلمداد می كنند ، حال او خوب خواهد شد.” “من فکر می کنم باید ببینیم که لوییس چقدر بهبود می یابد.

“این مهمترین است – که حال او خوب است – و می گوید که کمی بهتر است بنابراین قدم بزرگی برداشته است.

“اگر تست منفی باشد ، اتومبیل وی است و سپس ، من مطمئن هستم ، او مسابقه درخشانی را پشت سر می گذارد. اما ، اگر تست در ابوظبی مثبت باشد ، جورج در ماشین است.”

ولف پیشنهادات نمایش خیره کننده راسل مرسدس برای مرسدس را رد کرد – او مطمئناً پیروز مسابقه بود تا زمانی که یک مسابقه پیت استاپ و یک پنچر به چالش او پایان دهد – یک عامل مفید در مذاکره برای قرارداد جدید با همیلتون بود.

وی پاسخ داد: “نه ، آنها دو چیز متفاوت هستند.” “لوئیس هشت سال در تیم بوده است. ما در گذشته موفقیت بزرگی داشته ایم.

“او یک عضو تیم است و من قبلاً آن را گفته ام – هیچ یک از وقایع دخالت نمی کند یا تغییری در مذاکرات ما ایجاد نمی کند. این در برابر او منصفانه نخواهد بود و در برابر ما نیز عادلانه نخواهد بود.

تبلیغ شده

“این می توانست برعکس باشد و آخر هفته مسابقه ای باشد که جورج سرعت آن را نداشته باشد. مذاکرات ما فراتر از این است.”

همیلتون در پایان این فصل از قرارداد خارج خواهد شد. انتظار می رود مذاکرات که به دلیل بیماری وی به تعویق افتاده بود ، در اواخر ماه جاری از سر گرفته شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله