لالیگا: لیونل مسی و بارسلونا به دیگو مارادونا در پیروزی 4-0 مقابل اوساسونا ادای احترام کردند


بارسلونا روز یکشنبه به توصیه مربی رونالد کومان پیوست و با بازگشت قاطعانه به بازی در لالیگا و پیروزی 4-0 برابر اوساسونا به بازیکن سابق خود دیگو مارادونا ادای احترام کرد. مارادونا ، که دو فصل برای بارسا بازی می کرد ، چهارشنبه در سن 60 سالگی درگذشت. قبل از بازی ، این باشگاه “آواز پرندگان” را توسط سلطان کاتالان پابلو کاسالز بازی می کرد در حالی که تیم ها در اطراف دایره مرکزی قرار داشتند که پیراهن مارادونا روی آن گذاشته شده بود. نقطه مرکزی لیونل مسی که پیراهن افسانه ای شماره 10 آرژانتین مارادونا را به ارث برده است ، سرش را خم کرد.

اخبار

پرچم های نیوکمپ در نیمه چوب به اهتزاز در آمد ، تصویر مارادونا در هر صفحه نمایش داده شد و احتکار تبلیغات دیجیتال در حالی که یک مقام باشگاه پیراهن قاب دار مارادونا بارسلونا را در دست داشت.

کاتالان ها در لالیگا دست و پنجه نرم می کنند و بازی را چهاردهم شروع می کنند.

روز جمعه ، کومان گفت بهترین ادای احترامی که تیمش به مارادونا می تواند داشته باشد این است که “نشان دهد چه کاری می توانیم در زمین انجام دهیم”.

وی مسی و فرنکی دو یونگ را که برای پیروزی 4-0 لیگ قهرمانان در دینامو کیف در ترکیب 4-0 در ترکیب نبودند ، به یاد آورد و همچنین آنتوان گریزمان را که نیمکت نشین اوکراین بود شروع کرد.

در دقیقه 29 توپ پس از یک درگیری که از کنار دروازه به بیرون رفت از سمت زانوی Martin Braithwaite به تور دروازه برخورد کرد و بارسلونا برتری را به دست آورد.

به نظر می رسید مسی در تلاش است تا به گل معروف “دست خدا” مارادونا در برابر انگلیس در سال 1986 ادای احترام کند زیرا پس از توپ شناور که بازوی چپ خود را به سمت آن کشیده بود ، جهش کرد اما داور گفت که او تماسی برقرار نکرده است.

این اولین گل برایت وایت در نیوکمپ بود و پس از حمله هفته گذشته مهاجم دانمارکی در کیف.

گریزمان با یک شلیک محکم پای چپ از بیرون محوطه جریمه در دقیقه 42 به گل رسید.

برنده جام جهانی فرانسه سپس در دقیقه 56 یک موقعیت شوتزنی را به دست آورد تا یک پاس از روی دروازه بفرستد و ضربه ایستگاهی برای فیلیپ کوتینیو رقم بزند.

در حالی که بارسلونا برش خود را دوباره کشف کرد ، اعتصاب اوسمان دمبله که به دلیل آفساید کنار گذاشته شده بود.

مسی در دقیقه 74 با یک ضربه خیره کننده گل خود را به ثمر رساند.

او در خط هافبک توپ را به دست گرفت ، از کنار دو مدافع رقصید و یک شوت پای چپ را که از گوشه بالای دور بود شکست داد.

او با بیرون کشیدن پیراهن بارسلونا جشن گرفت تا پیراهن قدیمی نیولز اولد بویز را از یک فصل مارادونا با باشگاه در روساریو آرژانتین نشان دهد.

کومان گفت: “لحظه بسیار خوبی بود.” “هدف لئو ، ژست او به مارادونا اختصاص داده شده است.”

“این چیز خیلی بزرگی بود. ما اروپایی ها نمی دانیم که مارادونا در آرژانتین چقدر بزرگ است.”

تبلیغ شده

در اوایل این هفته ، نیوول عکسی از اولین مارادونا در توییتر منتشر کرد که یک اعجوبه محلی شش ساله را نشان می دهد ، با همان پیراهن سیاه و قرمز ، در نیمه وقت برای مردم کلاهبرداری می کند. آن پسر مسی بود.

بارسلونا به رده هشتم صعود کرد و هنوز 9 امتیاز از رهبران رئال سوسیداد ، که بعدا بازی می کند ، و اتلتیکو مادرید عقب است.

مباحث ذکر شده در این مقاله