“قالب کار نمی کند” چاقوی انتخابی روهیت شارما: EX-CSK و ستاره هند در پچ ناب کاپیتان MI

رابین اوتاپا پیشنهاد کرد که روهیت شارما نیازی به استراحت از کریکت ندارد.© AFP

در میان وصله سخت روهیت شارما با خفاش در لیگ برتر هند (IPL)، سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق هند از کاپیتان هندی‌های بمبئی خواسته بود تا از این ورزش استراحت کند و روی فینال آتی قهرمانی آزمون جهانی (WTC) تمرکز کند. تا کنون در 13 مسابقه IPL 2023، روهیت تنها 257 امتیاز را با میانگین 19.77 به ثمر رسانده است که تنها یک نیم قرن را ثبت کرده است. رابین اوتاپا در مورد مبارزات خود در IPL، ویکت بان سابق هند گفت که روهیت نیازی به استراحت ندارد.

Uthappa احساس می کند که الگوی ضربه زدن فعلی روهیت به نام “بازی کریکت بسیار تهاجمی” برای او کار نمی کند.

“من اشکال زیادی در فرم او وجود ندارد. وقتی او در حال ضربه زدن به چین است، مانند روهیت شارما که همه ما می شناسیم بازی می کند. من فکر نمی کنم قالبی که او انتخاب کرده است لزوما برای او کار کند. فکر نمی‌کنم قالبی که آنها برای کاپیتان تیم هند در بازی کریکت تهاجمی اوبر انتخاب کرده‌اند. این به روهیت شارما کمکی نکرده است.” به NDTV گفت.

اوتاپا اضافه کرد که روهیت باید به فرمول “آزموده و آزمایش شده” خود بازگردد، جایی که قبل از بازی با بولرز وقت خود را صرف می کند.

“من فکر می کنم او با روش آزمایش شده و آزمایش شده موفق بوده است، جایی که او با آرامش شروع می کند، اما از مقدار زمانی که در ابتدا صرف کرده است، استفاده می کند. اگر به ضربات ضربتی مناسب برگردد، مانند روهیت شارما که همه می شناسیم، اجرا خواهد کرد. لزوماً فکر نکنید که او نیاز به استراحت دارد، این فقط یک تغییر ذهنیت است.”

پس از پایان IPL 2023، هند در فینال WTC از 7 ژوئن در Oval به مصاف استرالیا می رود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله