فینال لیگ برتر هند ، میشیگان مقابل دی سی: راویچندران اشوین ستایش از هندی های بمبئی

IPL 2020 Final، MI vs DC: Ravichandran Ashwin ستایش ستایش از سرخپوستان بمبئی

IPL 2020 Final، MI vs DC: Ravichandran Ashwin در فینال بازی را تحویل می دهد© BCCI / IPL


راویچندران آشوین ، پایتخت های دهلی ، پس از شکست در فینال لیگ برتر هند (IPL) به سرخپوستان بمبئی ، گفت که حریفان آنها “کلینیک” در طول مسابقات هستند و آنها شایسته پیروزی هستند. سیزدهمین دوره مسابقات IPL روز سه شنبه به پایان رسید زیرا سرخپوستان بمبئی در فینال با غلبه بر پایتخت های دهلی (دی سی) عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. بمبئی در ورزشگاه بین المللی دبی با پنج ویکت دهلی را شکست داد. اشوین در توئیت خود نوشت: “شب ما نبود !! @ DelhiCapital. آفرین به مبارزmipaltan ، برنده های شایسته و بالینی را از طریق مسابقات @ ImRo45 @ ShreyasIyer15.”

اخبار

با این پیروزی ، تیم تحت هدایت روهیت شارما پنجمین عنوان IPL خود را ادعا کرد. حق رای دادن پیش از این در سال های 2013 ، 2015 ، 2017 و 2019 برنده مسابقات بود.

در طول مسابقه ، روهیت 68 بار اجرا شد تا به سرخپوستان بمبئی کمک کند تا هدف 157 را هدف قرار دهند ، که پس از انتخاب خفاش توسط DC انجام شد. از دهلی ، Shreyas Iyer و Rishabh Pant نیم قرن مربوطه خود را به ثمر رسانده بودند تا مجموع قابل احترامی را در هیئت مدیره به ثبت برسانند.

تبلیغ شده

اشوین همچنین از تلاش های شورای کنترل کریکت در هند (BCCI) برای سازماندهی IPL در میان بیماری همه گیر ویروس کرونا ، استقبال کرد.

اشوین در ادامه در توییت خود نوشت: “آخرین اما قطعاً کمترین نیست ، این یک تلاش فوق العاده توسطIPLBCCI برای برپایی یک تورنمنت مانند این در این شرایط سخت بود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله