فیل سیمونز می گوید: نیوزیلند و غرب هند: مسابقات قهرمانی جهان برای ما بسیار مهم است


پیش از سری بازی های دو مسابقه ای مقابل نیوزیلند ، فیل سیمونز ، مربی West Indies روز سه شنبه گفت که مسابقات قهرمانی جهان (WTC) برای تیم تحت هدایت جیسون هولدر بسیار مهم است. سرمربی وست ایندیز همچنین اذعان کرد که تیم برای طولانی مدت در طولانی ترین قالب بازی عملکرد خوبی نداشته است. اولین تست سری دو مسابقه از روز پنجشنبه برگزار می شود. برای نیوزیلند ، کین ویلیامسون و ترنت بولت دوباره در عمل دیده می شوند. در آخرین سری تست هایی که وست هند انجام داد ، آنها در تیر و اوت امسال با نتیجه 2-1 مقابل انگلیس به میدان رفتند.

اخبار

“این (WTC) بسیار قابل توجه است. من فکر می کنم این قالبی است که ما مدت طولانی است که در آن موفق عمل نکرده ایم و سعی داریم خود را به انتهای بالاتر جدول مربوط به کریکت تست برگردانیم و به همین دلیل در ابتدا ، ما می خواهیم این کار را در مسابقات قهرمانی آزمون انجام دهیم ، اما در عین حال ، می خواهیم در کریکت تست برنده باشیم. بنابراین ، برای ما مهم است ” ESPNCricinfo به نقل از سیمونز.

وست ایندیز در سه مسابقه سری T20I مقابل نیوزلند شکست خورد. تیم تحت هدایت کی روش پولارد در دو مسابقه اول شکست خورد و T20I نهایی به دلیل باران خاموش شد.

“T20 ها و تست ها متفاوت است. تیم تست در Queenstown عملکرد خوبی ارائه داده است و از یک بازی سخت چهار روزه لذت برده است و آنها اکنون با کمی اعتماد به نفس به بتمن هایی که مدتی است چنین چیزی ندارند ، وارد سری Test می شوند ، “سیمونز گفت.

“بنابراین ، من فکر می کنم تیم Test در مکان خوبی است. از T20 ناامید شده است ، اما اکنون به سری Test می رود.

“من فکر می کنم این یک چیز خوب بود که ما باید 14 روز انجام می دادیم که در آن تمرین کردیم و سپس یک بازی سه روزه و چهار روزه داشتیم. برخی از بازیکنان جوان که اینجا نبوده اند کمی به آنها عادت کرده اند شرایط بازی کریکت در اینجا که فکر می کنم از جایی که ما اینجا بودیم مشابه خواهد بود.

وی افزود: “من فکر می کنم آنها با گذراندن دوره ای که ما در آنجا گذرانده ایم ، از نظر ذهنی قدرت زیادی را ارائه می دهند. ما می خواهیم فشار زیادی برای آنها بیاوریم تا نمره ای را که در بازی چهار روز گذشته به دست آوردند ، به ثمر برسانند.”

تبلیغ شده

در حال حاضر وست هند با 40 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی WTC قرار دارد. این تیم تاکنون پنج مسابقه در WTC انجام داده است.

جدول رده بندی WTC در حال حاضر توسط استرالیا هدایت می شود ، در حالی که هند در رده دوم قرار دارد. اگر نیوزیلند پاکستان هند غربی را جارو کند ، آنگاه نیوزیلند انگلیس را برانداز می کند تا مقام سوم را بدست آورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله