“فیلم در مورد یووراج سینگ در انتظار است”: تهیه کننده برنده اسکار گونیت مونگا، تحت تاثیر فیلم “خاموشی” هند بزرگ

تصویر فایل یووراج سینگ، ساچین تندولکار و هاربهاجان سینگ با جام جهانی.© AFP

بیوگرافی کریکت بازان هندی اغلب مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. چه «MS Dhoni: The Untold Story» یا «83» یا «Shabaash Mithu»، وقتی زندگی بازیکنان کریکت روی صفحه نمایش بزرگ نمایش داده می‌شود، طرفداران بیشتر اوقات در حال لذت بردن هستند. به غیر از زندگینامه Dhoni، Mithali Raj و Kapil Dev، چندین فیلم زندگینامه ورزشی دیگر نیز در نوبت انتشار هستند. همسر ویرات کوهلی و بازیگر آنوشکا شارما در فیلم زندگینامه ای خود نقش جولان گوسوامی را بازی می کند. با این حال، یکی از کریکت بازان افسانه ای که فیلم زندگینامه اش هنوز اعلام نشده است، یووراج سینگ است.

قهرمان پیروزی های هند در جام جهانی 2007 T20 جام جهانی snf thr 2011 ODI یکی از مشهورترین کریکت بازان تاریخ است. اکنون گونیت مونگا که تهیه کننده فیلم مستند کوتاه نجواگران فیل برنده جایزه اسکار سال 2023 است، گفته است که فیلمی درباره یووراج در انتظار است.

گونیت مونگا در ویدئویی که در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی IPL منتشر شد، گفت: “من دوست دارم ساچین تندولکار را ببینم، اما فکر می‌کنم فیلمی از یووراج سینگ در انتظار وقوع است.” او اخیرا در یک مسابقه IPL شرکت کرده است.

از او همچنین در مورد یکی از کریکت‌بازانی که ویژگی‌های یک فیل را دارد، پرسیدند، مونگا پاسخ داد: “یوراج سینگ. من عاشق یووی هستم. فکر می‌کنم روحیه او، خام بودن او. همانطور که فرد را می‌بینید، همانطور که تجربه او را می‌بینید، هیچ مانعی وجود ندارد. منع شده است.

وقتی از مونگا پرسیده شد که آیا مستندی در مورد کریکت می‌سازد، گفت: “من به نوعی در مستند ساچین حضور داشتم. از آن حمایت می‌کردم. یک داستان تخیلی در ذهنم وجود دارد. نمی‌خواهم جزئیات را درست به شما بگویم. اما قطعا داستانی در مورد کریکت وجود دارد. جمع آوری آن رویایی خواهد بود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله