فولام شوک لسترسیتی برای فرار از منطقه سقوط ، وستهام یونایتد پنجم شد


فولام روز دوشنبه پس از اینکه سرانجام مشکلات پنالتی خود را با پیروزی 2-1 در لستر حل کرد ، از منطقه سقوط به لیگ برتر صعود کرد ، در حالی که وستهام با پیروزی چشمگیر 2-1 مقابل استون ویلا ، شانس خود را برای صعود به مکان پنجم از دست داد. شاگردان اسکات پارکر به لطف دقیقه 30 بازی افتتاحیه آدمولا لوکمن و پنالتی ایوان کاوالیرو برای هشتمین بار در این فصل فقط برای بار دوم به پیروزی رسیدند. فولام در این مدت 3 پنالتی از چهار پنالتی قبلی خود را از دست داده بود ، اما کاوالیرو عصبانیت خود را حفظ کرد تا از روی دروازه به گل دوم حساس برسد.

اخبار

هاروی بارنز در دقیقه 86 برای لستر گلزنی کرد ، اما فولام خود را حفظ کرد و یک امتیاز بالاتر از سه امتیاز پایین قرار گرفت.

پارکر در مورد خطای پنالتی اخیر کاوالیرو مقابل اورتون گفت: “کاو هفته گذشته لیز خورد و من در توییتر یا اینستاگرام نیستم اما فقط می توانم آنچه گفته شد تصور کنم ، شوخی با هزینه او و Cav چنین چیزی را می دید.”

“من به او گفتم:” اگر ما آن را بدست آوریم آماده آمدن هستید؟ ” او به چشمانم مرده نگاه کرد و گفت: “من آماده ام”.

“شهامت قدم برداشتن در اینجا چیزهایی است که ما به آنها نیاز داریم. جای هیچ گونه انکاری وجود ندارد. من با آنها صحبت کردم که اجازه ندهند شکستها ما را فلج کند.”

این یک موفقیت عاطفی برای کاتاجرها بود ، به طوری که لوکمن پس از مرگ هافبک سابق فولام در سن 42 سالگی در آخر هفته ، با به نمایش گذاشتن یکی از پیراهن های سنگال پاپا بوبا دیوپ گل خود را جشن گرفت.

پارکر گفت: “این تصمیمی بود که ما به عنوان یک باشگاه گرفتیم و بازیکنان از انجام آن خوشحال شدند. کسی که جان خود را در سنین جوانی از دست بدهد غم انگیز است.”

لستر با یک پیروزی دوم می شد ، اما در عوض پس از دومین شکست پیاپی در لیگ ، چهارم باقی ماند – سه امتیاز عقب از تاتنهام.

واتکینز وای

در استادیوم لندن ، وستهم سومین پیروزی پیاپی را بدست آورد پس از اینکه پنالتی دیرهنگام اولی واتکینز ، مهاجم ویا را از دست داد و دید که گل تساوی توسط VAR ممنوع است.

وستهم در دقیقه دوم وقتی که آنجلو اوگبونا با یک حرکت زیرکانه به تیرک دور رفت و بالای سر مت تارگت ایستاد تا ضربه کرنر خود را به امیلیانو مارتینز برساند در دقیقه دوم کاملاً عالی شروع کرد.

دقیقه 25 وقتی که جک گریلیش در دفاع وستهام دوید و با یک رانندگی 20 یاردی که با عبور از لوکاس فابیانسکی کمی خم شد ، در دقیقه 25 بازی را تساوی کرد.

وستهم در دقیقه 46 پس از تعویض الهام گرفته از دیوید مویس ، برتری خود را بدست آورد.

مویز در نیمه وقت سعید بنراهما را به زمین فرستاد و با اولین لمس او وینگر از روی سانتر به جارود بوون رفت. او برای چهارمین گل این فصل با ضربه سر ضربه ایستگاهی روی دروازه بان ویلا امیلیانو مارتینز برخورد کرد.

وقتی دکلان رایس پیراهنش را جمع کرد و مانع از این شد که ضربه ای به ثمر برساند ، Trezeguet وینگر ویا یک پنالتی گرفت.

واتکینز در این فصل در فرم خوبی قرار داشته است ، اما در حالی که پنالتی او به تیر دروازه برخورد کرد ، وستهم را از زمین بازی خارج کرد.

بدشانسی بیشتر بود که واتکینز در آخرین لحظات وقتی از فاصله نزدیک به خانه رفت ، فقط دید که گل برای باریک ترین تصمیمات آفساید خاموش است.

مویس گفت: “ما خوشبخت شدیم که به نوعی آفساید بود. فکر می کنم می توانیم خیلی بهتر بازی کنیم اما نتیجه امشب را می گیرم.”

دین اسمیت ، رئیس ناامید ویا ، اضافه کرد: “ما یک پنالتی را از دست دادیم و یک گل برای قسمتی از بدن که نمی تواند توپ را درون دروازه قرار دهد ، محروم شد.

“تنها دلیلی که بازوی اولی واتکینز در آنجا وجود دارد این است که او خطا کرده است. او یا گل می زند یا این یک پنالتی است.”

تبلیغ شده

اسمیت همچنین از اینکه Grealish توسط یکی از کارمندان اتاق پشتی وستهم خوانده شد ، عصبانی بود.

اسمیت گفت: “یکی از اعضای کارکنان آنها جک گریلیش را غواص و تقلب نامید. من با دیوید (مویس) صحبت کردم و او گفت که با آن مقابله خواهد کرد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله