“فرصت ها هر روز نمی آیند”: سوراو گانگولی در انتخاب نهایی آجینکیا راهانه WTC

عکس فایل آجینکیا راهانه© AFP

سوراو گانگولی، رئیس سابق BCCI، با ستایش از بازگشت تیم هند آجینکیا رهانه، امیدوار بود که این خمیر چاشنی “بیشترین” فرصت را در فینال مسابقات جهانی تست در ماه آینده مقابل استرالیا ببرد. در پشت نمایش پر زرق و برق خود در لیگ برتر هند، این بازیکن 34 ساله پس از 18 ماه یک فراخوان آزمایشی به دست آورد. فینال WTC قرار است از 7 تا 11 ژوئن در Oval لندن برگزار شود. کاپیتان سابق هند در یک رویداد تبلیغاتی در اینجا گفت: “من همیشه او را دوست داشتم. او همیشه بازیکن خوبی برای هند بوده است.” خمیر چنای سوپر کینگز در این IPL 224 دوش در شش اینینگ با میانگین 44.80 و با نرخ ضربه حیرت‌انگیز 189 به علاوه به دست آورده است.

گانگولی گفت: “فرصت ها هر روز به دست نمی آیند و اگر او این شانس را پیدا کند که در یازدهم بازی در فینال WTC حضور داشته باشد، از آن نهایت استفاده را خواهد کرد. بنابراین، برای او بهترین ها را آرزو می کنم.”

گانگولی همچنین مصدومیت کی‌ال راهول بازکننده هند را تاسف‌آور خواند زیرا او از فینال WTC خارج شد تا تحت عمل جراحی ران قرار گیرد.

“مایه تاسف است، من خوانده ام که این یک آسیب دیدگی است که او را از مسابقات IPL و همچنین فینال WTC دور می کند. فقط پزشکان می توانند میزان آسیب را تشخیص دهند. مصدومیت ها بخشی از ورزش هستند.”

گانگولی گفت: “این پسرها در تمام سال ها به بازی ادامه می دهند، بنابراین مصدومیت ها اتفاق می افتد. بنابراین، برای او آرزوی بهبودی سریع دارم.”

مربی دهلی کپیتالز گفت که آنها از صعود به پلی آف در IPL دست برنداشته اند.

او گفت: “در پنج بازی گذشته، ما سه بازی را برده‌ایم. پنج بازی دیگر در پیش داریم، ممکن است پنج بازی را ببریم. بنابراین، بیایید اسلحه را نپریم و آن را یکی یکی بازی کنیم.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله