غول‌های بزرگ لاکنو یازدهم مقابل هندی‌های بمبئی را پیش‌بینی کردند، IPL 2023: آیا لاکنو با همان ترکیب پیش می‌رود؟

IPL 2023: LSG در درگیری بعدی خود با MI روبرو می شود© BCCI

Lacknow Super Giants در مسابقه مهم IPL 2023 در روز سه‌شنبه در ورزشگاه کریکت Ekana در لاکنو به مصاف هندی‌های بمبئی می‌رود. LSG پس از شکست دادن سانرایزرز حیدرآباد با هفت ویکت به این درگیری خواهد آمد. آنها در حال حاضر در رده چهارم جدول امتیازی ایستاده اند و مدعیان راهیابی به پلی آف هستند. تیم تحت رهبری Krunal Pandya احتمالاً با همان Playing XI مقابل MI پیش خواهد رفت.

لگی راوی بیشنوی بازیکن برتر ویکت گیر برای LSG بوده است و ایستادن در کاپیتان Krunal Pandya نیز نشان داد که با چرخش بازوی چپ خود در برابر Sunrisers Hyderabad چه کاری می تواند انجام دهد.

انتظار می رود آمیت میشرا، اسپینر کهنه کار نیز با توجه به شرایط وارد بازی شود. پیسرها ثابت کرده اند که کمی گران هستند، به خصوص آوش خان، که پس از 9 بازی دارای نرخ اقتصادی 9.75 است.

ضربه زدن با وجود غیبت KL Rahul مجروح، بسیار عالی به نظر می رسد. Quinton de Kock به عنوان جانشین راهول در صدر، در حالی که کایل مایرز پیشروترین دونده LSG در رقابت است، تأثیر فوری گذاشته است.

سپس آنها بازیکنانی دارند که می توانند حتی از یک موقعیت ناامید کننده برای بازی برنده شوند، مانند کاری که نیکلاس پوران در برابر سان رایزرز انجام داد.

XI پیش بینی شده LSG در برابر MI:کوینتون دی کوک، کایل مایرز، پراک مانکاد، مارکوس استوینیس، نیکلاس پوران، کرونال پاندیا، آیوش بادونی، کی گوتهام، یودهویر چارک/یاش تاکور، راوی بیشنوی، آمیت میشرا.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله