غرش هواداران مصاحبه بعد از مسابقه را برای ام اس دونی مشکل ساز می کند. تماشا کردن

MS Dhoni هر جا که می رود دوستش دارند، اما هر زمان که Chennai Super Kings در Chepauk بازی می کند، حمایت او از طرفداران بی نظیر است. علیرغم شکست CSK مقابل کلکته نایت رایدرز در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز یکشنبه، هواداران به تشویق دونی ادامه دادند، به طوری که کاپیتان حتی نتوانست چیزی را که سیمون دال مجری در این پست از او می‌پرسید، دریافت کند. مراسم معرفی مسابقه تشویق بلند هواداران، دونی را مجبور کرد صدای بلندگو را افزایش دهد و جو استادیوم ما چیدامبارام را خلاصه کند.

دهنی به سختی می‌خواست بفهمد دول چه می‌گوید. پوزخند کاپیتان CSK وقتی شنید که در میان غرش عظیم جمعیت Chepauk تلاش زیادی برای درک مفسر داشت.

کاپیتان که قادر به شنیدن این سوال نبود، علامت داد که می‌خواهد صدا بلند شود، زیرا دیگران در تلاش برای درک منظور 41 ساله بودند، او جلو رفت و به خودش کمک کرد.

دال که در انتهای دیگر منتظر بود، سوال خود را تکرار کرد و دونی در نهایت توانست کار را ادامه دهد.

دونی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی برای تیمش افتاده است، گفت: “یکی از آن روزهایی که شما ابتدا توپ را برنده می‌شوید و لحظه‌ای که اولین توپ در اینینگ دوم پرتاب شد، متوجه می‌شوید که یک ویکت 180 است.”

او سپس اضافه کرد: “ابتداً بغل کردن فکر نمی‌کنم بتوانیم به 180 برسیم. فکر می‌کنم شبنم تفاوت زیادی ایجاد کرد. اگر اینینگ اول را با اینینگ دوم مقایسه کنید، خرید بسیار بیشتری برای اسپینرها وجود داشت. در اولین دور و این چیزی است که واقعاً به ما رسید. (نمی توان کسی را به خاطر باخت سرزنش کرد) بله، من فکر می کنم همینطور است. همانطور که گفتم، شما در بازی پرتاب می‌شوید و اول کاسه می‌زنید و متوجه می‌شوید که هیچ شبنمی در اینینگ دوم وجود ندارد، تعقیب 150 نفر در برابر اسپینرهای آنها نیز می‌توانست سخت باشد. آنها تمام تلاش خود را کردند، اما شرایط تاثیر زیادی روی بازی داشت.”

CSK نمی‌توانست اولین تیمی باشد که به مرحله پلی‌آف راه پیدا می‌کند، اما اکنون، آنها باید در آخرین بازی لیگ خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان دهلی را شکست دهند تا بتوانند در دور بعد جایگاهی کسب کنند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله