عکس 7 ساله Shubman Gill با ‘Idol’ Virat Kohli بعد از Maiden IPL Ton منتشر شد

ویرات کوهلی (سمت راست) همچنین از شوبمن گیل ستایش کرد، زمانی که باتر اولین تن IPL خود را در 15 می به ثمر رساند.© BCCI

شوبمن گیل در نقش گجرات تایتانز در روز دوشنبه در استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد سان رایزرز حیدرآباد را با 34 ران شکست داد تا جایگاه خود در پلی آف را تایید کند. با این برد، GT وارد مرحله مقدماتی 1 IPL 2023 شد. تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا ابتدا دعوت شد تا بکوبد و گیل مطمئن شد که گجرات به یک مجموع خوب رسیده است. او اولین IPL قرن خود را به ثمر رساند (101 از 58) و تیم را به 188 برای 9 در 20 اور هدایت کرد، علیرغم اینکه بوونشوار کومار پیسر SRH ارقام 5 برای 30 را نشان داد. در پاسخ، SRH به لطف چهار ویکت در هر 154 برای 9 متوقف شد. از محمد شامی و محیط شارما.

پس از IPL ton دوشیزه گیل، تصویر هفت ساله او با Virat Kohli در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. گیل با آپلود این عکس از طریق حساب اینستاگرام خود در ژانویه 2016 نوشته بود: “با بت من #bcciawards #juniorcricketeroftheyear @virat.kohli برای تور استرالیا موفق باشید.”

یکی از کاربران توییتر این تصویر را در شبکه های اجتماعی پس از IPL تن گیل در روز دوشنبه به اشتراک گذاشت و طرفداران به سرعت نسبت به آن واکنش نشان دادند.

این دو در طول جوایز BCCI در سال 2016 برای این عکس ژست گرفته بودند. در حالی که کوهلی جایزه Polly Umrigar را برای بهترین بازیکن کریکت سال دریافت کرده بود، گیل به عنوان بهترین بازیکن کریکت زیر 16 سال انتخاب شد.

در حالی که در روز دوشنبه، انجمن کریکتینگ کلاه خود را به اولین قرن IPL گیل برمی‌دارد، حتی کوهلی به اینستاگرام آمد و داستانی «خارج از این دنیا» برای گیل منتشر کرد، و خلاصه‌ای از تأثیری که خمیر آغازین بر او و نسل فعلی بازیکنان داشته است. .

کهلی در استوری اینستاگرام خود نوشت: “پتانسیل وجود دارد و سپس گیل. ادامه دهید و نسل بعدی را رهبری کنید. خدا به شما خیر دهد.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله