عکس های دوران کودکی تایتان های گجرات از ستارگانشان که توسط هوش مصنوعی تولید شده اند، طرفداران خود را حدس می زنند

عکس های دوران کودکی ستارگانشان توسط هوش مصنوعی گجرات تایتان ها طرفداران را حدس می زنند

روز چهارشنبه، دسته توییتر GT عکس‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی از بازیکنان خود را به اشتراک گذاشت.© توییتر

مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز (GT) پس از پیروزی 34 ران خود مقابل سان رایزرز حیدرآباد (SRH) در روز دوشنبه، جایگاه خود را در پلی آف لیگ برتر هند (IPL) 2023 رزرو کرد. GT با 18 امتیاز از 13 بازی، با آخرین بازی خود در لیگ خارج از خانه در رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در صدر جدول امتیازات قرار دارد. بازیکنان GT بیش از چهار روز فرصت دارند تا برای بازی مقابل RCB آماده شوند. روز چهارشنبه، دسته توییتر GT عکس‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی از بازیکنان خود را به اشتراک گذاشت.

“ما از هوش مصنوعی درخواست کردیم تا تصاویر دوران کودکی تایتان ها را تولید کند و این چیزی است که به دست آوردیم. #TitansFAM، چند تا از این تایتان ها را می توانید بشناسید؟” کپشن پست خوانده شد

در مسابقه خود مقابل SRH، شوبمن گیل 101 ران از 58 توپ به ثمر رساند و نقش مهمی در برد 34 ران گجرات تایتانز داشت.

گیل تنها با 56 توپ به مرز قرن رسید و با آن به اولین صددرصد برای مدافع عنوان قهرمانی GT تبدیل شد. او تنها با 22 توپ به رکورد 50 ران رسید و سپس با وجود افتادن ویکت ها در انتهای دیگر خونسردی خود را حفظ کرد تا به رکورد سه رقمی برسد.

گیل یک قرن در تست ها، ODI ها، T20Is و حتی IPL دارد. او یکی از معدود بازیکنانی است که به این موفقیت دست یافته است. او همچنین در IPL 2023 از مرز 500 ران عبور کرده است.

GT پس از بازی خود مقابل RCB در روز یکشنبه، در مرحله پلی آف IPL 2023 در روز سه شنبه حضور خواهد داشت و حریف آنها برای Qualifier 1 هنوز مشخص نشده است.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله