عمران مالک “به خوبی توسط SRH اداره نشد”: ظهیر خان به NDTV گفت که “راهنما” گم شده است

تصویر فایل SRH و هند پیسر عمران مالک© BCCI/IPL

عمران مالک از زمانی که در IPL 2022 افشاگری شد، عملاً در IPL 2023 به یک بازیکن بدون حضور در جامو و کشمیر تبدیل شد. این بازیکن سرعتی از جامو و کشمیر که همه را با سرعت سریع خود در آخرین نسخه IPL تحت تأثیر قرار داد، به قدری مورد استفاده قرار گرفته است. حق رای دادن SunRisers حیدرآباد. او تنها هفت بازی در IPL 2023 انجام داد که در آن پنج ویکت گرفت. اقتصاد او (10.35 RPO) هم عالی نبود. پس از نمایش ضعیف، مالک از بازی یازدهم قهرمان سابق کنار گذاشته شد و آخرین بار در یک مسابقه در 29 آوریل به میدان رفت.

ظهیر خان بزرگ هندی می گوید که عمران 23 ساله به خوبی توسط حق رای خود مدیریت نمی شد. پس از موفقیت آمیز بودن IPL 2022، عمران در تیم کریکت هند نیز شانس داشت. او تاکنون هشت ODI و هشت T20I بازی کرده است.

ظهیر “احساس کردم که عمران مالک به خوبی مورد استفاده قرار نگرفته است. من احساس می‌کنم که حق رای دادن با او، (در) شیوه‌ای که باید توسط فرنچایز با او رفتار می‌کرد، (از نظر) خدماتش باید توسط SRH استفاده می‌شد. این چیزی است که مشهود بود.” خان، کارشناس IPL با پخش کننده دیجیتال رسمی Jio Cinema، به NDTV گفت.

ستاره سابق ضربان‌ساز بازوی چپ اضافه کرد که عمران در SRH راهنمایی مناسبی دریافت نکرد.

ظاهر گفت: “وقتی در مورد یک دریانورد جوان صحبت می کنید، به دنبال ایجاد آن محیط و حمایت نیز هستید. و این راهنمایی لازم است. متأسفانه SRH آن را مشاهده نکرد. به همین دلیل است که او فصلی مانند این را داشته است.”

حتی عرفان پاتان، بازیکن سابق هند در سراسر جهان، که قبلاً با تیم ایالت جامو و کشمیر که در آن عمران بازی می کند، ارتباط داشت، از مدیریت عمران توسط SRH گیج شده بود.

عرفان پاتان در توییتی نوشت: “سریع ترین توپ گیر لیگ که بیرون نشسته است مرا گیج می کند. تیمش به خوبی با عمران مالک برخورد نکرد.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله