عرفان پاتان در ویدیوی زیبا ، طرفداران خود را به مربی جدید کریکت قرنطینه معرفی می کند. تماشا کردن


عرفان پاتان سابق کریکت هند ، با استفاده از شبکه های اجتماعی طرفداران خود را با مربی جدید خود در قرنطینه قرنطینه ویروس کرونا آشنا کرد ، و این چیزی جز پسر شایان ستایش او نبود. برنده جام جهانی T20 2007 با صفا بایگ ازدواج کرده است و عمران خان پاتان پسر این زوج در سال 2016 متولد شده است. صفا مدل و روزنامه نگار است. عرفان این ویدئو را در توییتر منتشر کرد و عنوان آن را چنین نوشت: “با مربی قرنطینه من آشنا شوید … بابا خوب سعی کنید # کریکت # عشق # پدرشون”. این ویدیوی فوق العاده زیبا است:

اخبار

در این ویدئو ، پسر عرفان با زایمان زیر بغل او را در اتاقی کاسه می زند ، جایی که همه جانبه قهقهه می زند و از او دفاع می کند. عمران بعد از زایمان مشخص می گوید: “پدرم را خوب امتحان کن” ، که منجر به خنده پدرش می شود.

طرفداران وی نیز این فیلم را به خوبی تهیه کرده اند و بسیاری به زیبا بودن پسرش اشاره می کنند. یکی از طرفداران اظهار داشت: “به نظر می رسد کوچولوی ناز شما نیز نگه داشتن را دوست دارد ، عرفان 🙂 او فقط ممکن است یاد بگیرد که یک دستکش را بیرون بیاورد و پرتاب کند”

در اینجا واکنش های دیگر طرفداران وی وجود دارد:

عرفان نماینده هند در هر سه قالب بود و همه کاره بود. او به غیر از قهرمانی در جام جهانی T20 2007 ، همچنین با جام هند جام قهرمانی 2013 ICC قهرمان شد. در فینال جام جهانی T20 ، او با گرفتن سه ویکت ، نقش مهمی در برابر پاکستان بازی کرد.

وی در ژانویه سال 2020 از هر نوع کریکت بازنشسته شد و در حال حاضر مربی تیم کریکت جامو و کشمیر است.

مباحث ذکر شده در این مقاله