عرفان پاتان برای بازی در Kandy Tuskers در لیگ برتر لانکا

عرفان پاتان برای بازی در Kandy Tuskers در لیگ برتر لانکا

عرفان پاتان 29 تست ، 120 ODI و 24 T20I برای هند بازی کرد.© خبرگزاری فرانسه


عرفان پاتان که همه کاره سابق هند است ، قراردادی را برای بازی در لیگ برتر لانکا (LPL) برای امتیازات Kandy Tuskers امضا کرده است. کندی ، کریس گیل ، اسطوره وست ایندیز ، کوسال پررا ، نماد محلی ، کوزال مندیس و نووان پرادیپ ، متخصصان سری T20 سریلانکا ، و لیام پلانکت ، بازیکن بولینگ و بازوی راست انگلستان را در این تیم دارد. عرفان در نشریه منتشر شده توسط LPL گفت: “من از حضور در واگذارنده کندی در LPL بسیار هیجان زده هستم. ما در تیم چندین نام هیجان انگیز داریم و من منتظر تجربه هستم.”

اخبار

هاشان تیلاکاراتن ، سرپرست سابق سریلانکا ، بخشی از کادر مربیگری کندی است.

سهیل خان ، صاحب امتیاز Kandy و بازیگر بالیوود ، با استقبال از همه کاره گفت: “ورود عرفان نه تنها به قدرت آتش تیم اضافه می کند بلکه تجربه او یک سرمایه بزرگ برای تیم خواهد بود.”

راوین ویکراماراتن مدیر مسابقات VP و LPL کریکت سریلانکا (SLC) گفت: “عرفان پاتان یک بازی جذاب و همه جانبه است و من مطمئن هستم که هواداران از دیدن او در بازی با Kandy در LPL خوشحال خواهند شد.”

لیگ برتر لانکا قرار است از 21 نوامبر تا 13 دسامبر سال 2020 در دو مکان برگزار شود – استادیوم بین المللی کریکت ماهیندا راجاپاکسا (MRICS) در هامبنتوتا و استادیوم بین المللی کریکت Pallekele (PICS) در کندی.

تبلیغ شده

در LPL ، پنج تیم حق رای دادن به نام های کلمبو ، کندی ، گاله ، دامبولا و یافنا در 23 مسابقه در یک بازه زمانی 15 روزه برای کسب عنوان به رقابت می پردازند. کلمبو در بازی افتتاحیه در هامبانوتا در تاریخ 21 نوامبر به مصاف دامبولا می رود.

فینال 13 دسامبر با 14 دسامبر به عنوان روز ذخیره برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله